TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michiel
|
19-1-2008 11:41:03
Beste Isolde,
neem eens een kijkje op mijn website:
www.sounddelight.be bij referenties vind u enkele feestzalen waar ik wekelijks mee samenwerk.
De Shamrock in Tielt is ook een aanrader! mooie ruime zalen en toch gezellig en een goede bediening en perfecte service!
Indien u nog een dj zoekt doe ik graag mijn referenties en manier van werken uit de doeken!
véél succes met de verdere voorbereidingen en het vinden van een feestzaal.
Met vriendelijke groeten
Discobar Sound Delight www.sounddelight.be info@sounddelight.be 0486/344.274
|
|
anuschka
30-8-2008
|
19-1-2008 20:02:28
Hey
Ikzelf ben van Aalter! Wij trouwen op 30/08/08 in zaal 't Biezemhof! Ik heb daar een jaar of 4 gewerkt en mijn vriend zijn familie houdt daar ook altijd hun feestjes! Bij ons was de keuze dus vlug gemaakt!
Ten Dauwe hier in maria-aalter is onlangs vernieuwd, heeft een hele goede keuken, héél klantvriendelijk, ...
El Parador weet ik niks van want ben daar nog nooit geweest!
Laat iets weten wat het geworden is!
Groetjes
|
|
evelien
12-7-2008
|
19-1-2008 20:19:11
Hey, Wij hebben voor de el parador gekozen. zaal ziet er goed uit, bazin is heel vriendelijk, prijs valt goed mee wanneer trouwen jullie ? wij 12 juli groetjes
|
|
dierk
|
20-1-2008 12:10:45
Beste Isolde,
Wij komen regelmatig in Ten Dauwe,kan alleen maar zeggen het eten is er enorm lekker, de bediening is uitstekend,vriendelijk personeel,allesinds een goeie keuze...We komen er heel graag..worden trouwens er heel graag gezien door de uitbaters..Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk.Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
|
|
Leen
12-7-2009
|
5-2-2008 14:30:21
Dag Isolde,
ik zou toch nog eens tweemaal nadenken vooraleer ik één van de twee zalen neem. Ik ben een kijkje gaan nemen in El Parador. De prijslijsten voor 2009 zouden pas klaar zijn in april en ik kreeg geen lijst mee van dit jaar 'omdat de prijzen nog konden wijzigen'... Recent een feest gehad in Ten Dauwe, amai, koude mosselen, koude scampi's, soep die veel te sterk gekruid was, ijskarretje met ijs die heel flets smaakte, wij hebben die zaal meteen geschrapt. De prijs van de 2 zalen valt goed mee (enig pluspunt!!).
Groetjes,
Leen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|