TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
|
19-1-2008 14:03:16
Beste Kim,
Ik heb al ooit eens naar een huwelijksfeest geeet war enkel de collega's (dus zinder patner) uigenodigd waren. Volgens mij was het een gezellig onderonsje... Maar voor ons huwelijksfeest pteren we voor det uitnodigen van collega's met patner, maar enkel voor de receptie... De keuze is aan jou.
Veel succes Ilse
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
19-1-2008 14:04:25
ik ging eerst ook mijn collega's (30-tal) 's avonds vragen zonder partner maar heb nu beslist om een groot deel naar de receptie te laten komen en 's avonds alleen de enkele hechte collega's en dit telkens met partner. Vorig jaar had een collega enkel de collega's gevraagd op de receptie zonder partner en sommigen waren op hun tenen getrapt. Ik vond dit wel gezellig.
|
|
britt
16-8-2008
|
19-1-2008 15:14:04
Hey Kim,
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik ga gewoon de collega's zonder partner vragen op het avondfeest. Dan kunnen zij eventueel in groep afspreken. Ik denk dat ze het wel begrijpen en misschien is het dan juist gezelliger. Die partners kennen er toch bijna niemand, toch? Anders zit je met een hele hoop mensen meer, die je eigenlijk niet zo goed kent. Als je een goede band hebben met deze collega's begrijpen ze dit wel hoor!
Groetjes
|
|
evy
1-3-2009
|
19-1-2008 16:51:31
Mijn tante vroeg voor het avondfeest ook de collega's zonder partner. Welgeteld 2 personen zijn komen opdagen. Zelf nodig ik de collega's uit, tesamen met de partner. Als ik een uitnodiging krijg om alleen te gaan, dan blijf ik ook liever thuis. In het weekend ga ik niet op stap zonder mijn partner, maar ja, da's een persoonlijke keuze he.
|
|
Wendy
2-8-2008
|
19-1-2008 17:19:33
bij ons is dit juist de gewoonte omdat we met een hele grote groep zijn (30 tal, ik sta in het onderwijs...) Groetjes
Wendy
|
|
Wendy
2-8-2008
|
19-1-2008 17:19:47
bij ons is dit juist de gewoonte omdat we met een hele grote groep zijn (30 tal, ik sta in het onderwijs...) Groetjes
Wendy
|
|
Kim
7-5-2013
|
19-1-2008 18:11:55
Hey naamgenote,
Ik nodig ook enkel de collega's van mijn werk afzonderlijk uit (zijn er 35!) en nodig van mijn vriend zijn werk mét partner uit. Daar zijn ze maar met 6 personen dus das echt wel een énorm verschil... Het is echt niet raar en op mijn werk ook de gewoonte.
|
|
sarah
17-5-2008
|
19-1-2008 18:32:43
ze moeten toch wel snappen dat het anders een grote (dure) groep is he..
Ik zou dat niet erg vinden, juist gezellig!
|
|
Hilde
|
19-1-2008 18:53:50
ik zit met hetzelfde probleem, gezien wij geen receptie houden. bij ons gaat het ook om ong. 20 personen, maar dat vind ik eerlijk gezegd nog veel, gezien je altijd maar met een paar "echt" bevriend bent. is er niemand die 'enkele', de echt goede, collega's vraagt?
|
|
Tania
3-5-2008
|
19-1-2008 20:33:51
Tja, wij hebben beslist om de collega's voor de receptie te vragen, dan wel met partner, en enkele dichter bevriende collega's blijven dan voor het avondfeest. Is inderdaad niet makkelijk om ook geen onderscheid te maken, of geen kwade blikken uit te lokken...
Als het een te grote groep wordt, kan je inderdaad zonder partner vragen. Nu moet ik wel zeggen dat ik inderdaad in het weekend ook liever mijn toekomstige meepak, we zijn graag bij mekaar. Maar dat is ieder persoonlijk he. Waar ik maar mee wil zeggen dat je mensen die er dan voor kiezen niet te komen wegens geen partner uitgenodigd, het ook niet echt kan kwalijk nemen... Maar dat maakt de groep wel kleiner lol. Ik denk niet dat het als onbeleefd of raar wordt ervaren, uiteindelijk doet ieder dan ook zijn zin he.
Groetjes,
Tania
|
|
wendy
8-3-2008
|
19-1-2008 22:21:23
Wij trouwen binnen zes weken en ik heb de collega's gevraagd voor de receptie, dit ook zonder partner. Ze kunnen hun partner toch wel 2 uurtjes missen zeker!!!!!!!!!
|
|
Marie
13-6-2009
|
20-1-2008 10:35:24
Ik vind het toch ook een beetje raar, zo zonder partner naar een trouwfeest te moeten.
't Is een feestje in privesfeer en dan vind ik het gewoon leuker als alle partners erbij zijn. Anders voelt het voor mij eerder aan als 'werken' (overdreven gesteld weliswaar) en daar heb ik toch ook geen zin in op een vrijdag of zaterdag-avond.
Hoe ga je dit trouwens op de uitnodiging vermelden? Ik zou er zowiezo vanuitgaan dat mijn partner mee uitgenodigd wordt, eerlijk gezegd.
Groetjes!
PS Jij bent daar toch ook met je partner ;-))
|
|
Miranda
6-9-2008
|
20-1-2008 11:04:53
Mijn partner en ik staan beiden in de verpleging dus hebben veel collega's (in totaal samen 55 man). We hebben ook beslist om collega's zonder partner te vragen. In principe gaat het toch om je collega's waar je plezier mee wil maken en die je er graag bij hebt. De partners ken je nauwelijks of helemaal niet. Ik ga ervan uit als ze niet willen komen zonder partner ook goed, weeral minder volk dat ik moet betalen. Diegene waar je echt goed mee overeen komt die komen heus wel ook al is het zonder partner. Ze moeten het maar begrijpen en dat het heel duur is om zo een grote groep uit te nodigen.
|
|
Evy
30-8-2008
|
20-1-2008 22:12:09
Wij zijn hier ook over aan het twijfelen. Maar als je geen partners vraagt, hoe formuleer je dit dan op de uitnodiging?
|
|
Karolien
1-12-2007
|
21-1-2008 9:45:24
Je kan het duidelijk maken door enkel de betreffende naam op de envelop te schrijven (anders richt je je uitnodiging naar het koppel).
Persoonlijk zou ik wel de partners uitnodigen... Ik heb al gemerkt hoe gevoelig het kan liggen als je de partners niet meevraagt. Maar natuurlijk, iedereen beslist voor zichzelf!
|
|
Sandra
30-8-2008
|
23-1-2008 17:03:41
Mijn partner heeft ook heel veel collega's (25 collega's)en wij hebben daarom besloten om enkel zijn beste collega's met hun partners (5 collega's) op het avondfeest uit te nodigen. De anderen zijn met hun partners uitgenodigd op de receptie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|