Terug naar overzicht
Dag Nathalie,Ik ben vandaag naar Le Chapeau geweest. En ja, ze hebben daar veel keuze. Ik heb ondertussen vier bruidswinkels bezocht en deze steekt er met kop en schouders boven uit. Ze geven hun eerlijke mening en doen heel veel moeite om de ideale bruidsjurk voor jou te zoeken. Ik heb blijkbaar een andere stijl van jurken dus ik kan niet zeggen of ze voldoende jurken van Marylise hebben. Je hebt er niets bij te verliezen om er eens langs te gaan hé! Ze zijn zeker niet duurder dan de andere winkels die ik bezocht en volgens mij heb je binnen jou budget al redelijk veel keuze.SuccesKaren
Hallo Nathalie,Ik heb ook mijn trouwjurk bij le chapeau gevonden.Mijn budget lag lager dan dat van jou en ik had al een enorme keuze. Ik vond ook dat ze degelijk en eerlijk advies gaven.
Katja,Karen,Bedankt voor jullie reactie. Ga eind deze maand eens langs, ben echt beniewd. Schijnt dat net ernaast Jagré is gesitueerd. Zou daar ook eens aan de vitrine willen gaan zien. Groetjes, Nathalie
Ja inderdaad,Ik ging ook langs en ze maken echt hun tijd voor je.De klant is er echt koning(in).Je moet wel een beetje geluk hebben welke verkoopster je hebt maar meestal ben je goed geholpen.Ik zou zeggen:allen zeker eens gaan kijken.