Terug naar overzicht
Hallo, heb mijn trouwkleed gaan bestellen in Aalst, bij couture ann, (www.coutureann.be ) Daar hebben ze enorm veel keuze uit cremekleurige kleding en in alle stijlen. Mijn kleed komt uit de collectie van Alexis Mariage.
Hallo Karen,ik heb een trouwkleed (eigenlijk top + rok) van Mia Monta. Dat is een naaiatelier die zelf kledij ontwerpt maar als bruid kan je als kiezen (stof, combinatie van top + rok,...)Je kan daar dus gelijk welk kleed in gelijk welke stof (ongeveer toch) hebben. Mijn kleed is niet echt crème maar gaat meer naar de kleur geel toe.
Hallo Karen,Ik stond ook niet met wit, zelfs niet met crèmekleur. Toch heb ik een trouwkleed gevonden. In Le chapeau in Antwerpen. Er zijn heel wat verschillende crèmekleurige jurken, van verschillende merken. Ik weet zeker dat je er iets gaat vinden. Ah ja ik heb uiteindelijk voor een rood trouwkleed gekozen.
Hallo,Mijn top en rok zijn van Linea Raffaele en zijn campagnekleurig. Ik stond ook niet met wit vandaar. Zij hebben best wel veel keus.Groetjes Wendy
dag Karen,In de regio Antwerpen kan je ook terecht bij L'apostrophe in Wilrijk in Nicole Cadine in Antwerpen. Twee winkels waar ze leuke kleurtjes verkopen.Groetjes,Meike
hoi,Ik had mijn kleed zien staan die ik wilde in een boek en die was in creme en beige gestrrept na zeerveel zoeken samen met mijn ouders heb ik die eindelijk in duitsland gevonden en daar word er amper in het wit getrouwd de trouwwinkels zij daar een kleurboek van blauw paars tot fel geel heb ik daar zelfs gezien dus misschien ook een stapje over de grenzen doen.
Hoi Karen, mijn bruidsjurk was in het bronskleurig en de bloemen waren rode baccara rozen. We zijn zaterdag getrouwd en iedereen vond het prachtig. De rok met vestje en topje komen wel van Aken in Duitsland en zijn helemaal niet aangekocht in een trouwzaak. Je hoeft niet persé in die trouwzaken te zoeken, je vind misschien ook wel wat in mooie kledingzaken. Groetekes en veel plezier met je voorbereidingen. Geniet ervan zoals wij dat ook hebben gedaan. Groetekes van het kersverse bruidspaar André en Hilde.