Terug naar overzicht
je kan ze ook een kastelenweekend geven. Of een nachtje in een zeer luxe hotel vb landgoed duin en kruidberg in santpoort of kurhaus in schevingen
denk eens aan een bongo-bon! je hebt ontelbare mogelijkheden met die bond: een champagne-ontbijt, een wijndegustatie, een kookcursus in een chique restaurant, een kasteelweekend, een gastronomisch weekend enz enz. Je moet eens in de fnac kijken, daar staan ze allemaal! Groetjes, Marie
Hoi,Informeer eens bij je fotograaf of die tegen de avond al niet vergroote trouwfoto in een mooi kader van jullie beiden kan laten afleveren. Onze fotograaf zou dit kunnen doen bij ons. Groetjes, Nancy
Je hebt inderdaad heel veel verschillene BONG-bonnen oa ook een wijndegustatie, gastronomisch etentje... Wij gaan waarschijnlijk een grote foto geven op doek. We hebben dat gezien bij onze fotograaf en vonden dit echt tof.Groetjes, Lienps: mijn schoonouders zijn op ons huwelijk 34 jaar getrouwd en mijn ouders enkele dagen later 30 jaar!
Ja, maar het is dus net die bongo bon die ze al twee keer cadeau gekregen hebben! Dan is het ook niet meer zo origineel vonden we, met telkens zo'n bon, ook al is het iets helemaal anders...Ik denk niet dat onze fotograaf tegen 's avonds zo'n foto kan voorzien, hij blijft de hele dag bij ons. Dat is ook iets dat we sowieso zullen geven, achteraf, dus als bedanking wilden we graag iets anders dan een foto.We zullen nog eens moeten rondkijken...Alvast bedankt voor de tips!Tania