Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

19-1-2008 20:27:31
Hallo iedereen!

Wij waren al een tijdje heel zeker van wat we onze ouders cadeau wilden doen als bedanking, nl een weekendje er tussenuit. Helaas zijn we daarop wat teruggekomen, vooral voor mijn ouders, gezien die net al een weekendje voor kerst hebben gekregen van mijn broer, en al vaak op het jaar een weekend weggaan, waardoor we denken dat het niet zo speciaal meer zal zijn. We willen voor de beide ouders iets gelijkaardigs doen, maar misschien wel een kleine extra omdat mijn ouders drie dagen na ons huwelijk zelf net dertig jaar getrouwd zijn.
Heel moeilijk dus :), alle hulp is welkom!

Groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 422

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-1-2008 7:00:54

je kan ze ook een kastelenweekend geven. Of een nachtje in een zeer luxe hotel vb landgoed duin en kruidberg in santpoort of kurhaus in schevingen

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-1-2008 7:01:08

je kan ze ook een kastelenweekend geven. Of een nachtje in een zeer luxe hotel vb landgoed duin en kruidberg in santpoort of kurhaus in schevingen

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik20-1-2008 12:32:14

denk eens aan een bongo-bon! je hebt ontelbare mogelijkheden met die bond: een champagne-ontbijt, een wijndegustatie, een kookcursus in een chique restaurant, een kasteelweekend, een gastronomisch weekend enz enz. Je moet eens in de fnac kijken, daar staan ze allemaal! Groetjes, Marie

nancy
12-7-2008
 Meld misbruik20-1-2008 15:02:59

Hoi,

Informeer eens bij je fotograaf of die tegen de avond al niet vergroote trouwfoto in een mooi kader van jullie beiden kan laten afleveren. Onze fotograaf zou dit kunnen doen bij ons.

Groetjes, Nancy

Lien
30-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 19:13:54

Je hebt inderdaad heel veel verschillene BONG-bonnen oa ook een wijndegustatie, gastronomisch etentje... Wij gaan waarschijnlijk een grote foto geven op doek. We hebben dat gezien bij onze fotograaf en vonden dit echt tof.

Groetjes, Lien

ps: mijn schoonouders zijn op ons huwelijk 34 jaar getrouwd en mijn ouders enkele dagen later 30 jaar!

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik20-1-2008 19:53:14

Ja, maar het is dus net die bongo bon die ze al twee keer cadeau gekregen hebben! Dan is het ook niet meer zo origineel vonden we, met telkens zo'n bon, ook al is het iets helemaal anders...
Ik denk niet dat onze fotograaf tegen 's avonds zo'n foto kan voorzien, hij blijft de hele dag bij ons. Dat is ook iets dat we sowieso zullen geven, achteraf, dus als bedanking wilden we graag iets anders dan een foto.

We zullen nog eens moeten rondkijken...

Alvast bedankt voor de tips!

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...