Terug naar overzicht
hoi,ik ga dat doen in het stadhuisgrts cindy 12.09.08
Hoi Brigiite,Ik zat met dezelfde vraag. Omdat ik het niet zo goed wist heb ik het gisteren even gevraagd aan de persoon van onze zaal die alles regelt. Hij vond het beste tijdstip wanneer alle avondgenodigden hebben plaatsgenomen. Dus voor het voorgerecht. Reden daarvoor : vaak zie je de bedankwoordjes voor het dessert of voor de openingsdans. Omdat dit toch wel een emotioneel moment is (met traantjes) is de sfeer soms een beetje gebroken net voor de ambiance. (Of staat de bruid met wateroogjes op de gevoelige plaat bij he nemen van de foto's voor de openingsdans).Als je dit helemaal in het begin van de avond doet, dan wordt meteen erna de maaltijd voorgeschoteld en vallen de "emoties" sneller weg....Hoepijk een tip voor jou!Groetjes en succes!Lieve25/04/2008
Dag Brigitte,Wij doen dat toch op 't einde van de misviering geloof ik. Op 't feest gaan mijn vader en mijn ventje wel speechen, maar de bedankjes doen we toch in de mis, samen met de ouders dus. Ik vond da precies 't meest geschikte moment...niet echt een reden ofzo, maar zo zat 't gewoon in mijn koppeke...GRoetjes,Amaryllis
maarrreuhhh hoe zit dat dan dat je alles zelf op poten zet ? Wij organiseren en bekostigen alles zelf... Ik plaats een bedankje op de tafels en het zal een kort woordje worden om de genodigden te bedanken voor hun komst ;o)GrtzMonique08-08-08
Hey monique, Mijn ouders schieten deels in, maar voor de rest organiseren en bekostigen we het ook zelf. Alsnog wordt dan meestal een bedankwoordje geuit voor de ouders, getuigen ea.GroetjesBirgitte
Hey,wij richten tot onze ouders een bedankwoordje aan het einde van de misviering en het 'echte' bedankcadeautje geven we af tijdens de speech in de feestzaal, samen met de bedanking voor de getuigen. De gasten hun bedanking staat reeds op hun plaats aan de tafel wanneer ze binnenkomen.