TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
20-1-2008 16:49:05
Bij www.davidenkoen.net vind je een mannelijk duo, supergoede zang, een akoestische gitaar, een piano en een uitgebreid repertoire waar ruimte is voor eigen bijkomende nummerkeuzes. Het is er bij hen duidelijk aan te zien dat ze massa's ervaring hebben en dat je als trouwkoppel op beide oren mag slapen voor een geslaagde viering en/of receptie. Zeker het contacteren waard! Lien 16.02.2008
|
|
sanderijn
|
20-1-2008 19:42:23
Hallo Evy, ik ben professioneel muzikante en speel geregeld in combinatie met strijkers of gewoon zang en piano-of orgelbegeleiding in trouwmissen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn Verstraeten
|
|
David
|
21-1-2008 14:33:51
hoi Evy,
Wij zijn een koppeltje uit Geel en wij verzorgen huwelijksmissen. Wij zingen zowel duetten, als solo's.
Via het onderstaand e-mailadres kan je een playlist en sample aanvragen.
Gelieve ook de trouwdatum te vermelden zodat we onmiddellijk kunnen bevestigen of we deze dag nog vrij zijn.
groetjes,
David en Noor
vervoort130@hotmail.com
|
|
Tom
|
21-1-2008 15:18:33
Al eens gedacht aan een koperkwintet? => www.imperialbrass.be
Alle info (luistervoorbeelden, foto's, contactgegevens) vind je op de site! Groeten, Tom
|
|
Ilse
|
22-1-2008 8:20:34
Dag Evy,
Ben je op zoek naar een origineel trio (duo is trouwens ook mogelijk hoor) in een ongewone bezetting, kijk dan zeker eens op www.yune.be ! Je bent trouwens zelf vrij om je nummers te kiezen !
Groetjes en veel succes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
22-1-2008 21:40:25
Hallo!
Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Als je geïnteresseerd bent kan je me contacteren op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534
Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen! Groetjes, Jozefien
|
|
susanna
|
26-1-2008 0:31:20
Hallo,