TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
20-1-2008 16:49:05
Bij www.davidenkoen.net vind je een mannelijk duo, supergoede zang, een akoestische gitaar, een piano en een uitgebreid repertoire waar ruimte is voor eigen bijkomende nummerkeuzes. Het is er bij hen duidelijk aan te zien dat ze massa's ervaring hebben en dat je als trouwkoppel op beide oren mag slapen voor een geslaagde viering en/of receptie. Zeker het contacteren waard! Lien 16.02.2008
|
|
sanderijn
|
20-1-2008 19:42:23
Hallo Evy, ik ben professioneel muzikante en speel geregeld in combinatie met strijkers of gewoon zang en piano-of orgelbegeleiding in trouwmissen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn Verstraeten
|
|
David
|
21-1-2008 14:33:51
hoi Evy,
Wij zijn een koppeltje uit Geel en wij verzorgen huwelijksmissen. Wij zingen zowel duetten, als solo's.
Via het onderstaand e-mailadres kan je een playlist en sample aanvragen.
Gelieve ook de trouwdatum te vermelden zodat we onmiddellijk kunnen bevestigen of we deze dag nog vrij zijn.
groetjes,
David en Noor
vervoort130@hotmail.com
|
|
Tom
|
21-1-2008 15:18:33
Al eens gedacht aan een koperkwintet? => www.imperialbrass.be
Alle info (luistervoorbeelden, foto's, contactgegevens) vind je op de site! Groeten, Tom
|
|
Ilse
|
22-1-2008 8:20:34
Dag Evy,
Ben je op zoek naar een origineel trio (duo is trouwens ook mogelijk hoor) in een ongewone bezetting, kijk dan zeker eens op www.yune.be ! Je bent trouwens zelf vrij om je nummers te kiezen !
Groetjes en veel succes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
22-1-2008 21:40:25
Hallo!
Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Als je geïnteresseerd bent kan je me contacteren op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534
Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen! Groetjes, Jozefien
|
|
susanna
|
26-1-2008 0:31:20
Hallo,
Wil je iets uniek ? Mail naar info@akutaluma.be www.akutaluma.be
Vriendelijke groetjes Susanna
|
|
katia
|
28-1-2008 15:15:33
Hallo Neem eens een kijkje op www.ks-closed.com Speciale huwelijksplaylist en demo's op aanvraag Groetjes
|
|
Marianne
|
11-3-2008 12:35:24
Beste bruid in Spe,
Wij zijn Octet in Spe, een vrolijk trio (contrabas, gitaar en zang) uit Antwerpen. We gaan er prat op om elke misviering een persoonlijke, warme toets te geven. Neem vrijblijvend contact op met marizang@telenet.be voor meer informatie. Muzikale groeten, Marianne
|
|
Manuela
|
31-3-2008 16:08:31
Hallo,
Een schitterende muzikant/zanger werkt samen met verschillende artiesten en zanger- zangeressen. Je kan kiezen in het aantal personen, welke instrumenten, al dan niet zang, het genre,... Deze mensen zijn zeer professioneel en niet te duur. Hun muziek is echt heel mooi gebracht. Zijn gegevens zijn: Patrick Fakkel, 09 223 81 26 of 0495 47 39 36 Groetjes!
|
|
Caroline
|
27-5-2008 18:11:14
Hallo Evy,
Ik ben zelf zangeres en zing geregeld tijdens huwelijksceremonies. Als je hierover meer informatie wil, dan kun je contact met me opnemen via het contactformulier op mijn website: www.carolinezingt.nl
Groetjes, Caroline
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|