Nu Online
Momenteel zijn er 727 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum zonder das?

20-1-2008 16:34:06
Hey iedereen,
Mijn vriend wil absoluut geen das dragen op ons huwelijk...weten jullie soms winkels waar ze mooie kostuums of kledij voor bruidegom verkopen zonder das?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Ann B
08-08-08

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1755

Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik20-1-2008 16:42:21

Hallo,

Mijn man is ook van dat idee, hij wou totaal geen das dragen op ons huwelijk omdat hij dat anders ook nooit draagt. Wij zijn niet naar een speciale winkel voor kostuum geweest. Wij zijn op een keer naar het shopping center van Wijnegem geweest en daar in de winkel van Hugo Boss heeft hij zijn goesting gevonden en wij hebben het dan ook ineens gekocht.

Nog veel succes!

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-1-2008 18:06:26

hey

mijn man had dat ook en hij had ook gewoon een kostuum van Boss
groetjes sas

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik20-1-2008 18:49:18

Hoi Ann,

Mijn aanstaande wil ook geen das dragen. Wij hebben 2 winkels gedaan van trouwostuums en daar hebben ze het overslaghemd aangeraden. Dat is een hemd waarvan de kraag over het vest geslagen wordt (als je begrijpt wat ik bedoel).
Dat valt veel mooier of een gewoon hemd zonder das...

Groetjes,

Delphine
06/06/2008

Cindy
15-3-2008
 Meld misbruik20-1-2008 19:16:35

Jouw vriend heeft absoluut gelijk, dassen zijn gewoon ouwbollig :-) Ik heb mijn vriend eigenlijk ook een beetje zijn les gespeld hierover. Hij is naar kleding Octaaf gestapt en dassen? Wel dat is jouw eigen keuze, van tegenwoordig zijn de hemden zo modern dat die gewoon geen das meer vragen. En als je de gulden middenweg wil, dan kan je een das een beetje losser laten rond de hals, het hemd een beetje open en je hebt direct een hele jonge look die best wel trendy kan zijn als je de juiste kleuren kiest.

Andy
6-9-2008
 Meld misbruik20-1-2008 21:47:10

Hallo,
Ik draag op mijn trouwdag helemaal geen kostuum,dus ook geen das.Mijn aanstaande vrouw ziet dat niet graag,en ik vind het eigenlijk ook weggesmeten geld.Zoveel geld uitgeven aan de aankoop van een kostuum dat jarenlang in de kast blijft hangen.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2008 13:48:56

in de bruidswinkels mag je al blij zijn dat ze hem geen 3-delig pak aansmeren...

ik heb dus een ian stuart... 'en mijnheer, bij een ian stuart MOET een 3-delig pak hoor.. mevrouw haar kleed is pure klasse en blablablabla'

Uiteindelijk zijn we naar wellens in herentals gegaan en daar hebben ze hem een vlot kostuum verkocht. Echt mooi. Van dolce en gabbana.

Niks 3-deligpak en de verkoopster (een blond jong meisje, moet je zeker naar vragen) wist direct wat we voor hadden!

succes!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-1-2008 15:20:02

Hey,

mijn man is getrouwd in een driedelig kostuum van Azzarro, zonder das. Dat wordt meer en meer gedaan hoor!

Groetjes,
Lieve

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik21-1-2008 19:15:13

Even uit nieuwsgierigheid: hoeveel moeten we voorzien voor het kostuum?

Groetjes

Steven
26-9-2008
 Meld misbruik22-1-2008 13:57:22

al gedacht aan een kostuum in nehru stijl (ff googlen "nehru suit") dit is altijd zonder das, ik ben op zoek en blijkt wel niet zo makkelijk te vinden maar voor de geintereseerde zal ik wel ff laten weten waar ik het gevonden heb eens het zo ver is

Steven
26-9-2008
 Meld misbruik22-1-2008 13:57:36

al gedacht aan een kostuum in nehru stijl (ff googlen "nehru suit") dit is altijd zonder das, ik ben op zoek en blijkt wel niet zo makkelijk te vinden maar voor de geintereseerde zal ik wel ff laten weten waar ik het gevonden heb eens het zo ver is

Marita

Meld misbruik4-3-2008 0:03:04

Hallo Ann,
moest je nog een vlot kostuum zoeken voor je bruidegom, kan je misschien eens een afspraak maken bij Het Bruidsparadijs te Merksem. Vlotte kostuums waar zeker geen das voor nodig is! (www.bruidsparadijs.be )
Nog veel succes!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info