Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare kledij voor zus

  20-1-2008 16:58:23
Hallo iedereen,

Mijn zus zoekt nog iets om op onze trouwdag aan te doen. Ze is op zoek naar een kleedje (of rok met top), tot boven of tot net onder de knie (dus niet lang). Kunnen jullie tips geven waar je zulke feestelijke kledij vindt? Linea Raffaeli heeft mooie dingen, maar dat is iets buiten budget. Budget ligt zo rond de 200 euro. Liefst in het Antwerpse.

Groetjes,
Inge

Inge
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1424


virginie

 Meld misbruik20-1-2008 18:45:34

Hallo inge,

ik ben begin januari naar de meir in Antwerpen gegaan. En in de winkel p&c heb ik mooie feestkleding gezien. Lange of korte kleedjes voor maximum 150€.
Ik ga volgende maand met mijn zussen daar naar toe voor hun feestkleding.

Groetjes

virginie



Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik20-1-2008 19:38:33

Hey,
Zeker eens gaan kijken bij Karen Millen in Antwerpen. Budget 200 a 300 euro. Alle kleedjes staan ook op de site met prijzen bij (wel in pond, dus ff omrekenen).
Hopelijk iets naar haar zin.



Nina
16-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 23:00:16


Ja, P&C is een aanrader wat feestkleding betreft. Lang, kort, en echt hele mooie dingen. Ik ga daar ook eens kijken met een aantal vriendinnen.

groetjes,

Nina



Eva
23-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 23:11:51

Hey,

Mijn zus is vorig jaar getrouwd en ik had ook geen zin om veel geld uit te geven aan dure suitekledij die je maar 1 keer draagt. Ik ben naar Anne - Sophie in Brussel geweest. Dit is een winkel die eigenlijk 2de handskledij verkoopt maar enkel suitekledij. Je ziet het verschil echt niet. Ik had een rok en top van Linea Raffaelli en dit kostte me 280€ en de normale prijs zou 600€ geweest zijn. Je hebt er echt veel keuze qua kleuren en types. Een echte aanrader!!!

Groetjes Eva



Eva
23-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 23:15:46

Hey,

Ik heb de site eventjes opgezocht. Het is ook niet enkel 2de handskledij, maar kledij waarvan de reeks is verlopen,...
www.anne-sophie.be

Veel geluk met de zoektocht.

Groetjes Eva


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...