Terug naar overzicht
Hey,Nee, je bent niet de enige, ook ik vind dat een forum niet de plek is voor dit soort zaken. Nu, in verband met jouw vraag over de live- muziek... Mischien is er in jouw gemeente wel een (kinder)koor actief? Je kan dan mischien al eens gaan luisteren wat zij zoal in petto hebben. Je kan natuurlijk in een plaatselijk krantje een advertentie plaatsen, heb daar zelf wel geen ervaring mee maar ik kan we wel voorstellen dat daar mensen op reageren (ook dan zal je eerst eens moeten gaan luisteren als deze persoon ergens een optreden geeft om te horen of het wel dat is dat jullie zoeken é).Vele groetjes, en ik wens jullie veel plezier met de voorbereiding van jullie grote dag!Lieve
hoi!ik vind ook dat het eigenlijk niet kan wat zohra hier doet, maar kom...Misschien weet de pastoor wel iemand die zo'n dingen doet? Of je ceremoniemeester? Wij hebben voor een koor gekozen...
het voorstel van Lieve vind ik ook een goed idee. Een kinderkoor kan heel wat sfeer brengen. Normaal gezien heeft zowat elke parochie een koor, dus de priester zou dat zeker moeten weten. Is er niemand in de familie of vriendenkring die muziek speelt?Veel plezier!
ik heb me ook al geërgerd aan het feit dat Zohra telkens tussenkomt. Ik vind dat dit forum geen reclame zou mogen toelaten.
Hallo, Ik weet niet van welke streek je afkomstig bent... Maar ik trouw 3 april 2004 en een paar nummers worden verzorgd door een vriendin van mij die op het 't Lemmensinstituut dwarsfluit heeft gestudeerd. Zij doet dat samen met iemand die piano speelt of iemand die dwarsfluit speelt (dat kan jezelf kiezen wat jij het mooist vindt). Daarbij kan je ook de nummers kiezen die zij spelen (modern/klassiek enz...).Zij doen dat ook voor mensen die ze niet kennen om een centje bij te verdienen. Zij is afkomstig van Limburg en woont nu in Leuven, dus moest je geïnteresseerd zijn, geef me dan jouw mailadres dan zal ik haar contactgegevens doormailen! Groetjes, Catherine