Terug naar overzicht
Dag Rebecca,Vanwaar ben je afkomstig ? Hier bij ons is een zaak met bakkerijbenodigdheden : Fobelets te Booischot is die genoemd en daar kan je wel het één en ander vinden. Beoefenen jullie een sport ? Het is ook leuk als je dan wat kan vinden met het bruidspaar op een fiets of in een auto of moto. Je ziet maar. Groetekes van het kersverse bruidspaar André en Hilde. (Wij zijn zaterdag getrouwd en het was fantastisch)
Hoi, we komen uit Temse maar de ligging is geen probleem: voor het perfecte te vinden willen we een eindje verder zoeken! Kan je mij het adres nog doorgeven aub?Proficiat met jullie huwelijk!!!Bedankt voor de tip, Rebecca
Dag Rebecca,Hierbij het adres : Fobelets Werkhuizen NV, Kleine Steenweg 1 te Booischot (Heist op den Berg). Als je iets speciaals zoekt, mag je het mij ook laten weten, ik wil gerust eerst voor je eens gaan kijken hoor. Het is voor mij 500 meter rijden. Of je kan de firma ook eerst eens bellen : tel. : 015.22.25.23. Mijn GSM nummer is : 0477-77.84.76 als je nog vraagjes hebt. Groetekes hoor en succes met je zoektocht. Doeiiii, Hilde
Bedankt voor de moeite! Uiteindelijk zijn we in een speelgoedwinkel gaan zien en we hebben daar 2 poppetjes gekocht, wel tof! Mijn is een echte bruid en die van Steve is er ene met een pet op (hij draagt vaak een pet) en met een bezem in de hand (hij wilt zich als sloef voordoen!) Ma bedankt!!!Rebecca