Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer huwelijksreis boeken - mexico

21-1-2008 15:28:26
Hey allemaal,

wij hebben op een aantal beurzen al informatie gekregen over Mexico en hebben eigenlijk al min of meer beslist dat dit ons huwlijksreis wordt.

Wij trouwen in oktober maar aangezien ze ons aanradenm in maart-april naar mexico te reizen, vroegen wij ons af wanneer we juist moeten boeken? Doen we dit nu al of wachten we de boeken voor het seizoen van 2009 af?

wij zouden ook heel graag een combinatie van 10 dagen rondreis en nog eens een dikke week strand boeken. We hebben al gemerkt dat sommige touroperators dit wel aanbieden maar meestal voor langere periodes waardoor er bijna niets meer van onze strandvakantie zou overblijven.

Iemand tips of voorstellen? alles is welkom :o)

bedankt!

dorien
04/10/2008

dorien

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1415

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2008 15:34:20

je kan nog extra dagen bijboeken he... voor strand

als je te lang wacht, vervallen wel de huwelijksvoorwaarden.

als je in maart- april wil gaan, dan moet je idd de boeken van volgend jaar afwachten. Je zou eventueel wel een optie kunnen boeken, maar dan ben je niet zeker van de prijs.

Voor de boeken uitkomen krijg je dan voorrang om te kiezen of je wel of niet wil gaan

succes

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik21-1-2008 18:38:33

Wij trouwen in juli en aangezien Mexico ook onze bestemming wordt zullen wij in november gaan (wat trouwens ook zeker een goede periode is) Helaas gaan de zomerbrochures maar tot eind oktober dus kunnen we pas boeken uit de winterbrochures (komen uit in juni dacht ik). Je kan wel een pré-boeking doen. Dan kan je eens de brochures er zijn nog altijd je keuze wijzigen.

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik22-1-2008 8:17:10

Hey Dorien!

Om te kunnen genieten van de voordelen van een honeymoon moet je (in de meeste gevallen) binnen de 6 maanden na je trouw vertrekken.
Ik zou eens gaan kijken op een site of zo over Mexico of de streek waar je naartoe wilt gaan (of in de boekjes van dit jaar) om te zien hoe warm het daar is per maand en hoeveel regen er valt per maand. Dan kan je basis daarvan beslissen wanneer je wilt gaan.
En die verlenging met strand is normaal geen probleem, wij zijn erover aan het denken om naar Kreta te gaan voor ongeveer 12 dagen, de helft in een hotel aan de ene kant van het eiland en de andere helft in een hotel aan de andere kant. Zo kunnen we toch het hele eiland zien zonder een rondreis te maken. En dat staat ook niet zo in de boekjes.
Maak je dus geen zorgen, het zal allemaal wel in orde komen.

Nog veel planplezier!

Groetjes,
Karen
xxx

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik22-1-2008 12:15:37

Aan Ibe....

Ik heb gelezen dat jij in november naar Mexico gaat. Wij trouwen op 25 oktober. Wanner vertrekken jullie naar ginder?

Groetjes,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums