Terug naar overzicht
je kan nog extra dagen bijboeken he... voor strandals je te lang wacht, vervallen wel de huwelijksvoorwaarden. als je in maart- april wil gaan, dan moet je idd de boeken van volgend jaar afwachten. Je zou eventueel wel een optie kunnen boeken, maar dan ben je niet zeker van de prijs.Voor de boeken uitkomen krijg je dan voorrang om te kiezen of je wel of niet wil gaansucces
Wij trouwen in juli en aangezien Mexico ook onze bestemming wordt zullen wij in november gaan (wat trouwens ook zeker een goede periode is) Helaas gaan de zomerbrochures maar tot eind oktober dus kunnen we pas boeken uit de winterbrochures (komen uit in juni dacht ik). Je kan wel een pré-boeking doen. Dan kan je eens de brochures er zijn nog altijd je keuze wijzigen.
Hey Dorien!Om te kunnen genieten van de voordelen van een honeymoon moet je (in de meeste gevallen) binnen de 6 maanden na je trouw vertrekken.Ik zou eens gaan kijken op een site of zo over Mexico of de streek waar je naartoe wilt gaan (of in de boekjes van dit jaar) om te zien hoe warm het daar is per maand en hoeveel regen er valt per maand. Dan kan je basis daarvan beslissen wanneer je wilt gaan. En die verlenging met strand is normaal geen probleem, wij zijn erover aan het denken om naar Kreta te gaan voor ongeveer 12 dagen, de helft in een hotel aan de ene kant van het eiland en de andere helft in een hotel aan de andere kant. Zo kunnen we toch het hele eiland zien zonder een rondreis te maken. En dat staat ook niet zo in de boekjes. Maak je dus geen zorgen, het zal allemaal wel in orde komen. Nog veel planplezier!Groetjes, Karenxxx
Aan Ibe....Ik heb gelezen dat jij in november naar Mexico gaat. Wij trouwen op 25 oktober. Wanner vertrekken jullie naar ginder?Groetjes,Ann