Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf regio turnhout

21-1-2008 19:54:46
Kan er iemand een fotograaf in de regio van turnhout aanraden?
Weten jullie misschien ook een leuke plaats om trouwfoto's te laten nemen in de buurt van Turnhout.

vicky
1-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 983

Bjorn

Meld misbruik21-1-2008 20:53:32

Beste Vicky,

wij zijn een fotografenkoppel uit Sint-Lenaarts (Brecht), en werken met een modulair prijzensysteem. Kom gerust eens een kijkje nemen op onze website, en mail voor meer info.

Groetjes,
Bjorn en Nathalie
info@fotografieluna.be
http://www.fotografieluna.be

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2008 21:12:59

ik ben ook HOPELOOS op zoek naar een fotolocatie... ben dus benieuwd!

annick
27-9-2008
 Meld misbruik21-1-2008 22:37:02

hallo, wij trouwen op 27 september.
wij hebben ook nog geen locatie gevonden maar al wel een fotograaf.
Wij hadden een afspraak bij www.huwelijkstudio.be uit Lier. we kregen een aantal mooie albums en foto's te zien. Maar de fotograaf had wel wat leuke plaatsen in gedachten. hij laat wel de keuze aan ons,en dat vind ik wel tof want dan kan je toch je eigen plaats kiezen.
Wij hadden gehoopt op Brepols maar de fotograaf liet ons duidelijk horen dat we daar niet meer in geraakten.
Dus we zoeken verder.

We zijn al blij dat we een fotograaf hebben gevonden.

Veel plezier nog verder.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...