Nu Online
Momenteel zijn er 532 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs feestzaal

8-1-2005 18:41:22
Hallo, wij hebben besloten om te trouwen in juni 2006. We hebben dus nog een beetje tijd om alles te organiseren. Momenteel zijn we op zoek naar een geschikte locatie. Kent er iemand een feestzaal in West-Vlaanderen (liefst regio Brugge - Roeselare)die budgettair vriendelijk is? Onze voorkeur gaat uit naar een BBQ of walking dinner, kent er iemand locaties waar dit overal kan? Bedankt, Stefanie

decuyper
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1874

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik8-1-2005 20:26:47

Hallo, wij trouwen ook in juni 2006 op de 24 ste.
Ik woon in antwerpen dus ik kan je niet helpen,maar het is wel tof om hier iemand tegen te komen die in de zelfde periode trouwd. We zullen elkaar hier zeker nog eens tegen komen. Nog veel succes met jullie voorbereidingen, wijzelf zijn ook net op zoek naar een geschikte feestlocatie.

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik8-1-2005 21:12:14

Hallo,

Ik weet inderdaad wel enkele zalen waar dit mogelijk is. Wijzelf doen ook een bbq en dat is wel gemakkelijk als je zelf de traiteur kunt bepalen. Er is een zaal in Meetkerke, eigenlijk meer een schuur. Zij vragen € 1000 exl.btw. Het heet de Pottemaeckershoeve. 050/310500, pas op, dit is een snel verhuurde locatie. Wij geven ons feest in de Westkant, in Ruddervoorde. Dat is tussen Brugge en Roeselare, dus misschien wel ideaal. We geven ons feest in deze zaal. € 1000 incl.btw. Je moet eens kijken op www.dewestkant.be Het is een hele lieve madame die dat verhuurt, er is een mooie tuin aan, tot 200 personen. We waren onmiddellijk verkocht. In Gistel is er ook een leuke zaal. Maar daarvoor moet ik even een vriendin om info vragen. Als je geinteresseerd bent in deze van Gistel, dan vraag ik het haar wel eens. Dit zijn toch al 3 zalen zonder traiteur én zonder personeel.

decuyper
10-6-2006
 Meld misbruik9-1-2005 10:42:01

Hallo Valerie,
Bedankt voor de nuttige informatie. Aangezien er in deze zalen geen personeel is, hoe leggen jullie dit dan aan boord. Wie doet dit dan?

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik9-1-2005 13:00:47

Hallo,

Je kunt kiezen voor een cateringbedrijf of je kunt ook gewoon vrienden vragen om te helpen. Er zijn vast en zeker wel mensen waarvan je zegt, die zou ik er nu wel bij willen. Ik heb ook vroeger bij de jeugdbeweging gezeten, daar kan ik zeker ook al terecht. Of bij oude schoolvrienden? Het aperitief kan je bij een traiteur halen, maar ik heb een collega die dat gewoon is om te doen. En voor de bbq, de beenhouwer bakt, de genodigden halen zelf groenten en hun vlees bij den bbq, de afwas wordt meegenomen. Er is dus enkel 'personeel' nodig voor de drank en hapjes tijdens de receptie en tijdens de maaltijd. Vanaf dan moeten ze maar aan de bar gaan vragen wat ze willen. Wij vinden het leuk dat er geen mensen rondlopen die we niet kennen. Alle aanwezigen willen we op onze dag. Van cateringbedrijven weet ik niet echt veel. Maar die zalen weten er misschien wel?

Groetjes
Valerie
en laat weten als je eens een zaal gaat opzoeken.

Margit
17-6-2006
 Meld misbruik12-1-2005 11:52:44

Hey Decuyper,
Wij trouwen ook in juni 2006, maar dat is in de provincie Antwerpen. Onze zaal is in Lier en gaan we dit weekend vastleggen. Misschien zijn er later nog vragen dat we aan elkaar kunnen stellen en elkaar helpen. Veel succes met het zoeken.
Groetjes margit

Annelies
7-8-2004
 Meld misbruik18-1-2005 20:09:27

Ik heb onlangs horen vertellen over een geslaagd trouwfeest in de brouwerij van Rodenbach in Roeselare. Ze zouden daar een zaal hebben en het eten werd allemaal met bier geserveerd. Naar het schijnt was dat echt wel heel tof en alternatief.

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik22-1-2005 12:21:41

Hello

Wij zullen ons huwelijksfeest in de Pottemaecker vieren. De mensen daar zijn heel vriendelijk en heel behulpzaam, het decor is prachtig: kortom wij waren meteen verkocht. Ondertussen is de prijs wel al 1100 euro exlc btw.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info