Terug naar overzicht
best tours is wel super georganiseerd in thailand... ben er 3x mee in thailand geweest en 3x super vakantie gehad
connections of joker?7 nachten is kort als je wil rondtrekken.
Hey Tamara, ook wij gaan normaal naar Thailand op reis. Momenteel gaat onze voorkeur naar Besttours. Rondreis met paar dagjes strandvakantie. Wat wij wel doen is onze vlucht naar Bangkok zelf boeken en dan daar aansluiten met de groepsrondreis. Toch wel een stuk goedkoper en zo doe je toch ook alles!Je kunt ook je reis boeken via Sunjets, Jetair, besttours doet ook strandvakanties,... wat surfen op t net en je vindt heel wat hoor!succes!
Inderdaad ja. Mijn ventje heeft via een collega een 17-daagse rondreis in Thailand gevonden via de website greenwoodtravel.nl. De prijs daarvan zou schommelen rond de 1.100 EUR per persoon. Maar of dat inclusief vliegticket en dergelijke is, durf ik aan te twijfelen ... Zó goedkoop kan toch niet??
Inderdaad, zo goedkoop zoals in mijn vorige post is het dus niet. Voor de vliegreis, verblijf, excursies, ... betalen we 3.100 EUR (voor ons 2 dan wel). Valt eigenlijk wel mee, als je ziet wat je daarvoor krijgt.We gaan in het weekend als eens op bezoek bij die collega wat al zo'n reis gedaan heeft en ik ga vrijdag eens naar Best Tours (je moet toch iets hebben om te vergelijken, niet?)Enig minpuntje: we zouden dan de dag na ons trouwen hier 's morgens vroeg al om half 10 naar Amsterdam moeten vertrekken. Een week later gaan, is dan weer geen optie omdat mijn ventje dan direct na thuiskomst zou moeten gaan werken. Een oplossing zou zijn dat hij de maandag na de trouw al zou gaan werken en zo zijn verlof een weekje zou opschuiven ...Pffffffffffffffff, dat wordt me nog een gepuzzel