Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis augustus

21-1-2008 21:58:17
hallo,

een vraagje... wij trouwen in augustus en zouden graag aansluitend op vakantie willen vertrekken.
Nu zijn wij het niet gewoon om in de "zomermaanden" op vakantie te gaan, maar we zijn vanaf nu genoodzaakt, omdat mijn vriend in het onderwijs staat...In het verleden hebben wij altijd "verre" reizen gemaakt, daarmee bedoel ik buiten europa en we zouden ook voor onze huwelijksreis buiten europa willen, maar...
waar is het weer dan nog ok? want in bijv. in de caraiben is het dan orkaanseizoen en na een orkaan in jamaica willen we dat dus liever mijden... Maar ook azie is dan volgens mij niet aan te raden of wel?
Iemand tips, heel welkom, want we weten het niet meer.

tnx

Jill
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 701

veerle
2-8-2008
 Meld misbruik22-1-2008 8:17:49

Hallo Jill,

Wij trouwen ook in augustus en gaan om die reden naar Zuid-Afrika. Het klimaat is heel het jaar door vrij goed daar, in augustus is het niet de topmaand maar nog steeds aangename temperaturen. Alleen in Kaapstad kan het een stuk kouder zijn.
Azië en Zuid-Amerika zijn inderdaad niet de juiste bestemmingen tijdens de zomer. Zo zijn wij vorig jaar naar Chili geweest en daar was het hartje winter in augustus!

Succes met de voorbereidingen!

Groeten,

Veerle

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik22-1-2008 8:18:23

hoi,
mijn mama is vorige jaar naar de dominicaanse geweest, ook in augustus. ze hebben idd te maken gehad met het uiteinde van een orkaan. mijn mama wist het op voorhand hoor maar toch wou ze gaan.

in het hotel werden ze wel heel goed opgevangen. er was ook geen schade aangezien het niet de volledige orkaan was. ik denk dat alle tropische bestemmingen een beetje zo zijn in de zomer..

grts cindy 12.09.08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-1-2008 8:58:51

volgens mij is het in bali nog goed weer dan... is ander klimaat als vb thailand

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik22-1-2008 10:28:37

wij zijn al altijd in juli en augustus op reis geweest naar verre bestemmingen zoals mexico, china, verenigde staten, indonesië. wij hebben nog nooit slecht weer gehad, integendeel, dus laat dat je zeker niet tegenhouden.

Kim

Meld misbruik22-1-2008 10:29:23

Hoi Jill,

Wij trouwen op 22 augustus en gaan op huwelijksreis naar Bali. Daar is het echt prima weer (normaal gezien toch :-)) Het is echt een mooie bestemming met ook prachtige hotels en villa's. Echt een bestemming voor een honeymoon volgens ons.

Nog veel plezier met de zoektocht,

Kim

22/08/08

kathleen

Meld misbruik22-1-2008 12:07:52

hey Jill,
wij trouwen 6 september en gaan naar griekenland op huwelijksreis. Ik verkies ook een land waar ik zeker van ben. Ik was me gaan bevragen voor Jamaica maar in het reisbureau zeiden ze dat het er onrustig was dus bij deze Kreta.

Veel plezier en groetjes

kathleen

Meld misbruik22-1-2008 12:08:08

hey Jill,
wij trouwen 6 september en gaan naar griekenland op huwelijksreis. Ik verkies ook een land waar ik zeker van ben. Ik was me gaan bevragen voor Jamaica maar in het reisbureau zeiden ze dat het er onrustig was dus bij deze Kreta.

Veel plezier en groetjes

kathleen

Meld misbruik22-1-2008 12:08:25

hey Jill,

Veel plezier en groetjes

kathleen

Meld misbruik22-1-2008 12:08:41

hey Jill,

Veel plezier en groetjes

nele
2-8-2008
 Meld misbruik22-1-2008 12:23:46

hey jill,

wij trouwen op 2 augustus en op 4 augustus vertrekken we voor 2 weken naar Indonesië (rondreis Java & Bali). De maand augustus is ideaal om te gaan naar daar, gezien het daar droogseizoen is, dit is niet te vergelijken met Thailand (ligt heel wat noordelijker), daar is het dan regenseizoen.
Ik heb gehoord dat Mexico ook regenseizoen is in die periode.

groetjes,
nele

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik22-1-2008 15:02:05

Hoi,
Aruba ligt ook in de Caraïben, maar is "orkaanvrij". Er is daar wel niks te zien. Wij hebben gekozen voor Costa Rica, daar regent het een heel jaar, maar telkens korte periodes. Trouwens ik heb in Thailand gewoond en tijdens "mijn" regenseizoen heb ik daar niet al teveel regen gezien. Denk dat je ook wat geluk moet hebben!

Jitse
060908

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik22-1-2008 19:53:53

Hallo,
Wij trouwen op 20 september en zijn van plan om naar Indonesië te gaan op huwelijksreis. Eerst 9 daagse rondreis op Java en dan nog een dag of 5 strandvakantie op Bali. Indonesië heeft volgens ons mooie cultuur, uitstekende hotels en goed weer die periode.

Groetjes, en nog veel succes.

Patricia

Meld misbruik29-1-2008 13:43:37

Wij trouwen op 01/08/2008 en gaan op 06/08 voor 12dagen naar Mauritius.
Tis daar wel winter, maar toch nog een 25°C overdag. Geen regenseizoen, dat hebben ze in hun zomer.
Voor ons moet dat niet warmer zijn.

Sri Lanka en dergelijke hebben wel regenseizoen, dat zagen we dan niet zitten.

Een tip om over een land of zo iets te weten om op reis te gaan: www.tripadvisor.com
Daar kan je verslagen vinden van mensen die in een bepaald hotel zijn geweest ed.

Groetjes
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums