Terug naar overzicht
Hoi MiekeWij geven onze getuigen een cadeaubon voor een etentje met z'n allen achteraf om nog eens gezellig na te praten.De kindjes laten wij een grote lekstok (zo'n grote 'stok' met alle kleuren) vasthouden, onze bloemist gaat hiermee wat doen voor de versiering.Dan kunnen ze tijdens de mis enz alvast wat snoepen.GroetjesVanessa(trouwdatum 09-04-05)
wij geven de gasten een wijnfles met ons eigen etikket erop. voor onze getuigen en ouders hebben we wijnflessen van 1.5 l genomen. onze zoon draagt onze ringen aan een beertje die hij dan mag hebben
Hey,wij hebben onze cadeautjes voor de getuigen gevonden op: www.trendystores.be , daar hebben ze heel veel keuze en toffe dingen! Voor mijn bruidsmeisje heb ik een bruidsbarbie gekocht, zij is 6 jaar.Groetjes,Rebecca
Hoi Mieke,Wij trouwen op 13 augustus 2005 en ook nog geen enkel idee wat geven aan onze getuigen, onze broers. Vorig jaar was ik getuige bij het huwelijk van mijn broer. k Heb toen een mooie foto-kader van Leonardo gekregen wat ik heel leuk en mooi vind.Groetjes,An
Hallo Mieke,Wij hebben onze ouders en getuigen een uniek kado gegeven. Het was (voor de jongere mensen) een wit porseleinen bord met onze foto erin gebakken en voor de oudere mensen een tinnen bord met onze foto erin gebakken; Ze waren er heel blij mee en onze foto staat nog steeds op hun kast!!Als je wil weten waar je deze kan verkrijgen, mail me dan maar! Wendyensteven@hotmail.comGroetjes, Wendy