Terug naar overzicht
Hoi Naomi,Dat hangt er echt van af maar marie jo is niet goedkoop. Ik haal daar altijd mijn bh's en die kosten vaak toch 70 €. Ben daar ook gaan kijken voor een corset aangezien ik ook grote cupmaat heb. De rugsluiting moest lager dan normaal komen owv mijn kleed maar dit hadden ze niet. Heb tenslotte iets gevonden van pointier bij de bruidswinkel. Het corset zal me 110 € kosten. Hopelijk heb je hier iets aan.Groetjes
Hey Naomi,ik heb van Marie Jo een strapless BH met bijpassende slip voor 72 euro gekocht. (heb wel 'maar' 80B)Veel succes!Sofie16-08-08
ik heb een strapless bh met bijpassende slip van marie jo gekocht voor 105 eur (95D)groet
Zelf had ik een corset van Marie-Jo met bijpassende slip gekocht voor € 168. Helaas bleek de afboording van de cups zichtbaar onder mijn jurk :-( Uiteindelijk heb ik een sober corset van Triumph gekocht voor €60. Dit gaat tot D-cup.
heb lingerie van Selmark gekocht voor alles samen +/-70 euro (bh, shortje, bandjes erbij + siliconenbandje voor rond de nek) Nu nog kopen, want ik had het aan de helft van de prijs door de solden!
Waar hebben jullie je lingerie gekocht? Kent er iemand speciaalzaken voor bruidslingerie vb selmark, poirier,...Bedankt!
kWeet dat ze Poirier verkopen bij Robel in Roeselare. Is daar al iemand geweest? Vind het ergens beetje raar om naar daar te gaan vermits mn kleed van ergens anders komt, of zou dat geen probleem zijn?
hallo,ik heb gisteren een corset en slip van marie jo gekocht. ik betaalde hiervoor 148 euro. groetjesheidi
Hoi,Ikzelf had alles van Selmark, ook in een andere bruidswinkel dan mijn eigen bruidswinkel.Voor een strapless bh (wel bandjes erbij), string, jartellengordel en stay-up kousen betaalde ik €126. Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
ik heb alles van l'aventure van marie jo. en dat koste mij 114 euro.een strapless bh (met bandjes erbij om later nog aan te doen) en een shortje.grts cindy 12.09.08
Ik heb het setje van de bruidscollectie van 'lejaby' gekocht. BH (90D) waar de bandjes afkunnen, slipje, kousenband en jartelles. Echt supermooi allemaal, maar niet zo goedkoop. ik betaalde er 204.00 euro voor, maar vond het zo mooi...Groetjes,
Mijn zwarte strapless BH van Marie-Jo kostte 85€. 75C.Niet zo goedkoop, maar wel zeer goede kwaliteit. En je kan 'em afdragen.