Terug naar overzicht
Dag Kim,Wij gaan 't ook zo doen! Ik vind dat dat helemaal niet stoort. Uiteindelijk is de bruidegom toch speciaal en mag hij er nog net wat extra speciaal uitzien op wat tenslotte ook zijn dag is.Maar als je toch 't zelfde wilt...er zijn ook winkels waar je voor de suite de kostuums kan huren en excact hetzelfde kostuum kan kopen voor de bruidegom. Maar wij willen voor de bruidegom toch wat speciaals...GRoetjes,Amaryllis07-08-2009
Daarin heb je wel gelijk! Hij mag er beetje "uitschieten" hé ;-)..Bedankt!Kim
Hey,Wij hebben ook een ander kostuum voor de bruidegom dan voor de suite.Helemaal niet storend.Zoals reeds gezegd, mag de bruidegom eruit springen e!Groetjes, Katrien
neen stoort niet! Wij nemen voor mijn ventje een cremekleur en voor de suite donker wss.groetjes
Neenee, dat zal zeker niet storen. Wij hebben het kostuum van mijn verloofde dit weekend gekocht, en ook de kostuums voor de suite vastgelegd (huren). Het enige wat we wel hebben gedaan, is in dezelfde kleur gebleven, nl. bruin, en de mannen van de suite een ivoor-kleurige das gegeven, en de bruidegom een zwart-kleurige. Echt mooi om zien! Zo springt hij er mooi vantussen ;-)Joke