Terug naar overzicht
Wij werken beiden in een danscafé en daarom krijgen onze tafels namen van alcoholische dranken: vodka-tafel,ricard-tafel,bacardi-tafel... Bij aankomst krijgt iedereen een label van de drank en zo moeten ze op zoek naar de bijhorende fles die op tafel staat. We hebben er ook voor gezorgd dat er altijd iemand aan de tafel zit die bekend staat om die drank te drinken, bv mn opa die verzot is op ricard zit dan ook aan de ricard tafel. Op ons feest zijn er wel heel veel jonge mensen, ik kan me voorstellen dat als de gemiddelde leeftijd 50 is dit niet zo passend is. Wat er ook velen doen is hun favoriete liedjes kiezen als tafelnaam en die liedjes dan laten afspelen zodat elk op zn beurt naar de tafel kan gaan, of foto's van elke fase van hun leven en het tafelnr is dan de leeftijd die ze hadden op de foto.Veel succes!
Wij gaan onze tafels de namen geven van wijndruiven. Hoe we dat precies gaan uitwerken is nog niet duidelijk, maar misschien iets met etiketten van op flessen of zo.
Wij zijn ook volop aan het brainstormen en ideeen aan het vergelijken. Wat we op dit moment voor mogelijkheden hebben:- films (en dan spelen we de soundtrack om naar de tafels te gaan)- puzzel ( we zijn fervente puzzelaars) en dan krijgt ieder een stuk puzzel en moet opzoek naar de tafel van dit stuk.- snoepjeseen beetje vergelijken dus...
Ik werk bij kleuters, en wij hadden alle tafels namen gegeven van grappige tekenfilm duo's; billie en bollie, Tom en Jerry, knabbel en babbel, bert en ernie... Wel leuke reacties gekregen hierop. het was origineel.
Wij nemen namen van tennistornooien, omdat we elkaar leren kennen hebben op Roland Garros (wat dus de naam wordt van de hoofdtafel ;-) ).Heb ook al vaak gezien dat er oude foto's gebruikt worden van bruid en bruidegom van klein tot nu... Is ook wel tof.Groeten,Karo.
Hoi Joke,Ik denk dat wij snoepjes gaan nemen. Bij het binnenkomen krijgen ze een snoepje in een doorschijnend papiertje en op de tafels zullen deze snoepjes in bokalen gezet worden. Vind dit wel origineel en ikzelf ben wel een snoepertje :-)
Een vriendin van ons had liedjes als tafelnamen. De gasten moesten dan bij het horen van hun liedje aan de tafel aanschuiven. Vond dat wel leuk!
Hallo,wij nemen namen van gitaristen. (mijn verloofde is er een). Ook best origineel.groetjes,Els
hoi,ik dacht puzzels te laten maken van foto's van ons en iedere gast een stukje te geven. Ze zouden dan moeten gaan zitten aan de tafel waar de foto in z'n geheel ligt. Ik ben nog niet veel naar trouwfeesten geweest, dus heb er eigenlijk geen idee van hoe gewoontjes dit is...veel succes!