Terug naar overzicht
In de meeste zaken moet je bestellen voor de 'retouchen' aan je kleed, dus ik veronderstel dat dit by PY niet anders zal zijn. Je kan het best gewoon vragen, zij zullen het immers het beste weten ;-)Karolien.
ik bedoel dus 'betalen' ipv bestellen, voor alle duidelijkheid he ;-)
Dag Stéphanie,Ik heb ook mijn kleedje besteld bij Pierre Yves en ze hanteren daar een vaste prijs voor de retouches, nl. 60 euro. Groetjes,Marijke
Ik heb mijn kleedje in diezelfde winkel besteld, en de aanpassingen kosten 60 EUR.
jep ik heb er ook 60 euro voor betaald. vergeet zeker geen staaltje te vragen van je kleed, ik was het vergeten, is makkelijker voor het kiezen van kostuum.groetjes
ik zal ook moeten betalen. bij mij gaat dat van 25 tot 75 euro voor de retouches. hangt af hoeveel ze er moeten doen.grts cindy
hey,ik moet dinsdag voor m'n eerste pasbeurt gaan,mijn kleed zal een heel stuk moeten ingenomen worden,de winkel dame zei me duidelijk dat ik bij hun geen retouches zou betalen. (Tenzij ik nu net voor de trouw spectaculaire zou afvallen of bijkomen,ma da zie ik nie gebeuren.Voor mij gratis dus.grtz
In de meeste gevallen zal je moeten bijbetalen. Ik hoorde van iemand (die wel een grote maat heeft) dat ze zelfs bijna 200euro moest betalen).Bij mij zullen de retouches op 50euro uitkomen.