TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
27-12-2008
|
22-1-2008 15:27:18
Hey wij trouwen op 27 december en ik huur gewoon een nepbonte stola voor rond mijn schouders te hangen, want eigenlijk heb je dat toch niet veel aan.
Groetjes
|
|
sarah
17-5-2008
|
22-1-2008 15:41:32
wij trouwen in mei en ik ben zaterdag ook een jasje gaan bijbestellen. Het kost me 380 euro, wat ik persoonlijk HEEL VEEL vind.. maar ja, je kan moeilijk in winkel a uw kleed kopen en in winkel b voor een jasje gaan..
Stel dat het koud is, en je wordt ziek, dan moet je ziek op huwelijksreis vertrekken en dat zag ik niet zitten
|
|
Lien
16-2-2008
|
22-1-2008 16:24:10
Wij trouwen volgende maand en ik hebn enkel een voile stola... Ik kijk niet echt naar het weer want de foto's worden genomen op een binnenlocatie, de kerk is verwarmd,de bus ook, de feestzaal ook,... ik zal dus hooguit in totaal een half urtje buiten te vinden zijn, denk ik. Ik denk dus niet dat winterbruiden zich extra moeten voorzien hoor. Groetjes, Lien 16.02.2008
|
|
Joke
6-12-2008
|
22-1-2008 19:33:38
Nog een decemberbruid!! Wij trouwen op 6 december en ik zal enekel een stola in de stof van men jurk aan hebben. ik had de optie om een bonten sola te kiezen, maar heb uiteindelijk besloten dit niet te doen: Bij een wintertrouw reken je er toch niet op om veel en lang buiten te komen... overal is er verwarming voorzien, enkel bij het buiten komen in de kerk en bij enkele familiefoto's zal het bibberen worden... Alhoewel, de adrenaline zal me die dag ook wel warm houden denk ik ;-)
Alvast proficiat!
|
|
joke
16-2-2008
|
23-1-2008 17:21:27
Bij ons komt het nu ook dichterbij (16/02) en ik maak me niet direct zorgen om de kou maar om de regen! Ik heb een mohairen poncho gekocht om me warm te houden, maar deze is uiteraard niet waterdicht... Gelukkig zijn de genodigden en de suite wel voorzien op koud weer! (Dit is een voordeel - voor wie in de zomer trouwt komt 'slecht weer' nog harder aan...) Voorzie dus iets, maar hou er niet te veel rekening mee: de meeste tijd breng je toch binnen door.
Succes! Joke
|
|
Thomas
5-12-2008
|
30-1-2008 17:57:42
Hoi Stéphanie, Ik ben ook nog aan het twijfelen voor een bont jasje of stola, want ik ben echt een koukleum. In de winkel zeiden ze dat dat niet echt nodig is, maar daar heb ik toch mijn twijfels over. @ Joke: Wij trouwen eveneens op 6 december! Groetjes,
|
|
Thomas
5-12-2008
|
30-1-2008 17:59:10
Even ter verduidelijking: Ik ben blijkbaar onder mijn toekomstige zijn naam ingelogd... Oeps! Groetjes, Melissa
|
|
Sabine
5-4-2008
|
10-2-2008 16:43:16
Mijn vriendin trouwde enkele jaren geleden in februari. 's Morgens lag er onverwachts een dik pas sneeuw.
Toch zijn de buitenfoto's gewoon doorgegaan, mijn vriendin had een open kleedje aan en zei dat ze totaal geen kou had.
De adrenaline ja...
PS: de foto's waren buitengewoon prachtig!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|