Terug naar overzicht
- Waar kan je heen bij regenweer / of kan je buiten bij zon.- Capaciteit zaal.- Kan je er blijven slapen.Maar meestal vertellen ze dat zelf wel allemaal, hoor.
HoiOf er een vaste "huis"dj is. Om hoe laat jouw DJ mag komen opstellen. Tot hoe laat het feest mag blijven duren. Huurprijs zaal, decoratie, of zij de tafelafroeping doen. Kleur decoratie, hoe groot de tafels zijn en in welke opstelling deze geplaatst kunnen worden.Of de drank per liter of per glas is of per forfait voor de ganse avond.Bruidstaart :doen ze dat of niet ?Hoeveel voorschot je moet betalen, wanneer je de rest moet betalen...Hoeveel mensen er minimum aan tafel moeten eten, hoeveel mensen er nog bij mogen komen? GroetjesSophie
Vervelende vragen mag je zeker ook stellen!Toen ik bijvoorbeeld vroeg: "Wat als de feestzaal kort voor het feest afbrandt?".De antwoorden dat we daarop gekregen hebben waren af en toe hilarisch. Een feestzaal zei: "Dat is dan ons probleem niet (Duh???)" en een andere feestzaal: "Die vraag hebben we nu nog nooit gehad". Kan mij dat schelen dat ze die vraag nog nooit gehad hebben, het antwoord wil ik weten!Ik hoop inderdaad dat het niet voorvalt, maar door deze vraag ben ik dikwijls véél wijzer geworden qua het professionalisme van sommige feestzalen.
of de zaal waterdicht is :) Heb daarnet naar "De trouw die ik (niet) wou gekeken, daarmee. Maar je weet nooit, ivm met brand en zo... :)
Beste SoetkinWat als uw woning brand tijdens het huwelijksfeest? Wees eens positief en denk niet aan zo'n senario's Het leven kan och zo mooi zijn.alvast veel geluk in het verdere levenSteurbaut Luc