Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij suite

22-1-2008 20:39:44
Heila allen!

Nu mijn kleedje gekozen is wordt het eens tijd dat ik het vrouwvolk van de suite ondersteun.
Zij zijn op zoek naar betaalbare suitekledij die ze mogelijks nadien ook nog kunnen verder dragen. Wij zijn van Beernem-Knesselare. Dus alle info regio Brugge-Gent is welkom!!

Groetjes
Valentine

valentine
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 752

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik22-1-2008 20:55:50

hoi valentine,
ons suite is in het lang en de mannen in smoking...
voor de dames heb ik ze hintjes gegeven om nu snel nog te gaan neuzen tussen de solden vd feestkleding...en tot mn grote verbazing hebben ze allen geluisterd ...en mn nog grotere verbazing...ze zijn allen gesteld! iedereen heeft zn suitekleding en an een heerlijke lage prijs
veel succes!!!
06-06-2008

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik23-1-2008 10:11:57

je moet eens gaan zien in Couture robel in roeselare. mijn mama heeft daar haar suitekledij gevonden voor 150 euro (was nu wel in solden). het bestaat uit top, rok en stola.

op het eerste zicht lijkt het allemaal duur maar als je je prijsklassen geeft aan de verkoopsters zullen ze zeker goed verder helpen. mijn trouwjurk komt vandaar en ben er mega tevreden over.

grts cindy 12.09.08

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik23-1-2008 15:24:11

Hey,

Bij vomac in Oostkamp: www.vomac.be

Groetjes, katrien

L
26-6-2009
 Meld misbruik10-2-2008 11:03:22

wanneer is het solden voor suitekledij? is t dat t zelfde als de gewone solden?? of is dat een andere periode??

wij trouwen pas volgende zomer maar mijn ouders hebben nu al gevraagd wannner ze best kunnen kijken voor mooie suitekledij die toch wat betaalbaarder blijft

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik10-2-2008 18:38:30

Er zijn naar't schijnt niet zoveel plaatsen die solden geven. Als er solden zijn is het idd tijdens de gewone solden. Mijn mama heeft nu iets gekocht in de Vomac, wat ze betaalbaar vond.
Mijn schoonzussen heb ik aangeraden om eens te zien bij de P&C daar hebben ze suitekledij. Ook in de Innovation hebben ze het merk ZERO.
Voor mijn toekomstige schoonma ben ik wat aan't rondneuzen in kledij die nadien nog heel draagbaar is maar zeker voldoende voor de suite. Zijn vond het merk Melvin wel iets.

Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...