Terug naar overzicht
hoi valentine,ons suite is in het lang en de mannen in smoking...voor de dames heb ik ze hintjes gegeven om nu snel nog te gaan neuzen tussen de solden vd feestkleding...en tot mn grote verbazing hebben ze allen geluisterd ...en mn nog grotere verbazing...ze zijn allen gesteld! iedereen heeft zn suitekleding en an een heerlijke lage prijsveel succes!!!06-06-2008
je moet eens gaan zien in Couture robel in roeselare. mijn mama heeft daar haar suitekledij gevonden voor 150 euro (was nu wel in solden). het bestaat uit top, rok en stola. op het eerste zicht lijkt het allemaal duur maar als je je prijsklassen geeft aan de verkoopsters zullen ze zeker goed verder helpen. mijn trouwjurk komt vandaar en ben er mega tevreden over. grts cindy 12.09.08
Hey,Bij vomac in Oostkamp: www.vomac.be Groetjes, katrien
wanneer is het solden voor suitekledij? is t dat t zelfde als de gewone solden?? of is dat een andere periode??wij trouwen pas volgende zomer maar mijn ouders hebben nu al gevraagd wannner ze best kunnen kijken voor mooie suitekledij die toch wat betaalbaarder blijft
Er zijn naar't schijnt niet zoveel plaatsen die solden geven. Als er solden zijn is het idd tijdens de gewone solden. Mijn mama heeft nu iets gekocht in de Vomac, wat ze betaalbaar vond.Mijn schoonzussen heb ik aangeraden om eens te zien bij de P&C daar hebben ze suitekledij. Ook in de Innovation hebben ze het merk ZERO.Voor mijn toekomstige schoonma ben ik wat aan't rondneuzen in kledij die nadien nog heel draagbaar is maar zeker voldoende voor de suite. Zijn vond het merk Melvin wel iets. Succes