Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje ivm schoenen

22-1-2008 20:59:37
Hey allemaal,
Ik vroeg me af als er nog mensen zijn die op hun trouwdag andere schoenen hebben meegedaan (of die dit van plan zijn) voor als je voeten echt zeer beginnen doen?
Ik heb me laten vertellen om andere schoenen mee te doen als je dan zere voeten krijgt dat je dan andere schoenen kan aantrekken. Ik kan me wel voorstellen dat het niet zo prettig is om een ganse avond nog met zeer voeten rond te lopen. Daarbij ben ik het niet zo gewoon om zolang op hakjes te lopen en heb wel schrik zere voeten te hebben.
En wat voor een schoenen doen jullie dan aan en valt dit dan niet op onder het kleed?

groetjes en alvast bedankt
Kim

kim
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 611

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik22-1-2008 21:06:18

hoi,

ik ga niet veranderen van schoen om de volg redenen:

mijn kleed is aangepast op de hoogte van de schoen. dus als je een hakje draagt en plots plat staat dan hangt je kleed op de grond: wordt wel heel snel vuil dan.

als je idd in een andere schoen kruipt, dan pas doen je voeten zeer! heb ik in het verleden al meermaals meegemaakt!

grts cindy 12.09.08

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik22-1-2008 21:37:36

Ik heb gekozen voor geen typische trouwschoenen. Ik heb ze nu in de nieuwe collectie gekocht (was veel goedkoper en ik kan ze nadien gewoon door dragen) en zal ze nu al aandoen om ze in te lopen in de hoop dat ik geen pijnlijke voeten ga hebben. Ik ga geen andere schoenen meenemen, als het echt zo erg wordt, dan maar op blote voeten.

Maar anderszijds, mijn neef zijn vrouw had 3 paar 'trouwschoenen' :) een paar voor de kerk, een paar voor tijdens het avondfeest en een paar voor het dansfeest. Voor het dansfeest had ze een paar witte sportschoenen. Vond ik wel minder mooi onder haar kleed. maar ieder doet natuurlijk zijn ding en het gene waarbij hij zich goed voelt.

Als jij nog een paar andere schoenen wil voorzien, zou ik dat doen, liever dat dan heel de avond pijnlijke voeten.

groetjes

kim
29-8-2008
 Meld misbruik22-1-2008 21:41:55

Welja, ik denk als ik zere voeten ga hebben dat het wel vervelend zal zijn, ik zal er gans de tijd zitten aan denken en dan kan je niet volledig genieten.
Maar langs de andere kant, ik kan me wel voorstellen dat het totaal geen zicht moet zijn om onder je trouwkleed gewone schoenen te dragen vandaar dat ik niet weet wat doen.

groetjes

Ann

Meld misbruik22-1-2008 22:09:09

ik heb de ideale oplossing. Mits ik en mijn vriend op blote voeten net evengroot zijn ga ik tijdens de trouw platte elegante muiltjes dragen. dus geen schrik voor zeer voeten :p

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik22-1-2008 23:13:41

Ik had een soort van gouden met strass slippers voorzien.
Maar ik heb ze niet nodig gehad...geen pijnlijke voeten gehad...totdat'k m'n schoenen uitdeed op de kamer natuurlijk!
Ik zou zeggen, neem er mee, dan zie je wel. En ja...je kleed zal dan wel over de grond slepen, maar dat gaat toch altijd vuil worden...

Groetjes,
Katrien

Laurie

Meld misbruik23-1-2008 7:51:21

Hey,

Ik denk dat ik wel reserve schoenen ga meenemen. Op de trouw van mijn schoonbroer had ik ook reserve schoenen mee en ik heb ze nodig gehad. Toen had ik ook wel erg hoge hakken en onder de middag zijn we ook een paar uur gaan rondtjollen om hun huis te versieren. Tegen de avond had ik dan ook erg veel last van mijn voeten. Ik had ballerina's meegenomen en ik heb geen last gehad van het feit dat mijn rok dan te lang zou zijn. Als ik danste nam ik die toch vaak vast en huppelde ik op en neer. Zonder die schoenen had ik niet kunnen dansen!

Dus ik denk dat ik er nu ook ga voorzien. Ofwel een soort ballerina's met een klein hakje, ofwel iets met een sleehak. Gewoon voor het zekerste.

Groetjes,

Laurie

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik23-1-2008 9:05:08

ik draag altijd platte schoenen en ben dan net even groot als mijn vriend...als trouwschoenen heb ik dan ook platte schoenen. De verkoopster in de winkel raadde mij héél erg aan om ook platte schoenen te nemen voor den trouw, want niet alleen ben ik geen hakken gewoon, ook staat je rug opeens anders met hakken (en kan dus pijn beginnen doen). Ondanks mijn ballerina-trouwschoentjes, ga ik nog een paar andere schoentjes (sandaaltjes ofzo) meenemen voor als mijn voeten pijn beginnen doen...t zou zonde zijn om nét dan zeer voeten te hebben he
groetjes

katrien

Meld misbruik23-1-2008 9:26:55

hallo,
ik heb voor de trouw een hakje. ga dit 2weken voordien inlopen en neem elegante witte platte schoenen mee voor dansfeest. bij mijn zus haar trouw heb ik op blote voeten gedanst, maar dit was niet ideaal omdat iedereen er met schoenen op staat en zand meebrengen. ik zou dus nog een extra paar voorzien.

groetjes

Els
31-8-2007
 Meld misbruik23-1-2008 13:29:20

Beste Kim,

Afgelopen zomer ben ik getrouwd en ik had, naast de typische bruidsschoenen, een ander paar schoenen mee. Een paar zilverkleurige scapa-ballerina's. Ik heb mijn bruisschoenen aangehouden tot na de verplichte dansnummers en daarna heb ik mijn ballerina's aangedaan. Ik had deze schoenen al een hele tijd bijna dagelijks aangehad en heb hier de hele avond op rondgeswingd! Niemand had het gezien!!!

Ik zou dus zeker en vast aanraden van een paar schoenen mee te nemen die je gewoonlijk draagt en al heel goed ingelopen zijn. Want geloof me, van je bruidschoenen 2 weken een uur per dag aan te doen om thuis rond de lopen raken ze niet ingelopen! Da's niet hetzelfde!

Dus niet aantrekken als ze niet bij je schoenen passen! Het belangrijkste is dat je kan meedansen en plezier maken zonder pijnlijke blaren!

Geniet ervan!!!!

Els

Els
31-8-2007
 Meld misbruik23-1-2008 13:29:33

Beste Kim,

Afgelopen zomer ben ik getrouwd en ik had, naast de typische bruidsschoenen, een ander paar schoenen mee. Een paar zilverkleurige scapa-ballerina's. Ik heb mijn bruisschoenen aangehouden tot na de verplichte dansnummers en daarna heb ik mijn ballerina's aangedaan. Ik had deze schoenen al een hele tijd bijna dagelijks aangehad en heb hier de hele avond op rondgeswingd! Niemand had het gezien!!!

Ik zou dus zeker en vast aanraden van een paar schoenen mee te nemen die je gewoonlijk draagt en al heel goed ingelopen zijn. Want geloof me, van je bruidschoenen 2 weken een uur per dag aan te doen om thuis rond de lopen raken ze niet ingelopen! Da's niet hetzelfde!

Dus niet aantrekken als ze niet bij je schoenen passen! Het belangrijkste is dat je kan meedansen en plezier maken zonder pijnlijke blaren!

Geniet ervan!!!!

Els

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik24-1-2008 8:24:53

Hey Kim!

Mijn trouwschoenen zitten (voorlopig) heel gemakkelijk, maar ik ga toch nog een ander paar witte schoenen meenemen, voor alle zekerheid. Het extra paar is een paar zomerschoenen dat ik vorige zomer al heb aangehad en die supergemakkelijk zitten.
Het is natuurlijk zo dat je niet weet of je schoenen gemakkelijk zijn nadat je ze een hele dag hebt aangehad. En om ze in te lopen heb ik toch altijd al meerdere volle dagen nodig gehad, wat je met je trouwschoenen natuurlijk niet kan doen.
Ik zou dus gewoon een extra paar meenemen voor de zekerheid en dan zien of je ze aan moet doen of niet ...

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik10-2-2008 16:26:09

Hoi Kim,

Ik kocht geen typische trouwschoenen, maar wel een paar dat past bij mijn kleed EN dat ik nog kan afdragen.

Mijn schoenen hebben maar een hakje van 3.5cm, dus niet overdreven, en toch elegant. Ben ze nu reeds aan het inlopen, terwijl de trouw pas over 2 maanden is. OK, de schoenen zien er dan niet meer helemaal nieuw uit, maar zijn wel heel gemakkelijk. Wil graag de hele dag dezelfde schoenen aanhouden. Het is zoals Cindy zegt: je kleed is aangepast aan je schoenen. Draag je plots een lagere schoen, dan hangt je kleed op de grond, wordt het vuil, en trap je er steeds op, niet bepaald leuk met dansen..

Ik neem wel voor de zekerheid andere schoenen mee, waarschijnlijk sandalen. Desnoods op de blote voeten he..

Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...