Terug naar overzicht
Proficiat Hilde!Ik heb nog 116 dagen te gaan, en heb momenteel eigenlijk nogal veel last van stress als ik zie wat er nog allemaal moet worden gedaan. Hoop dat ik het allemaal in orde krijg.Tine
HAllokes, 4 juni 'o5 trouwen ik een mijn ventje en lig nu al met zenuwen in mijn buikje! Gaat hij mijn jurk mooi vinden, loopt alles goed, gaan er geen problemen zijn ben ik niks vergeten. Ben ik de enige of denken er nog zo mensen over groetjes Fieke
Hallo Fieke!Wij trouwen ook op 4 juni 2005! We zijn volop bezig met de voorbereidingen. De zenuwen vallen nog wel mee, maar ik denk dat er nog veel kriebels zullen komen! Alvast aan alle aanstaande bruidsparen een fantastische dag gewenst!Groetjes.
Hoi Hilde,Een hele dikke proficiat aan beide gewenst!!! Wij zelf moet nog even geduld uitoefenen, nog 163dagen. Maar ik ben gisteren mijn trouwschoentjes al gaan kopen bij Van Loock!! Kleedje is ook al besteld. Nu word het allemaal heel spannend!! Gaan jullie op huwelijksreis? Heel veel geluk en vele kindjes toegewenst :;-)!! Groetjes Mieke24 juni
Hey wat leuk dat er nog iemand is die op dezelfde dag trouwt. Nimmer zolang he.... Alles is bijna rond, alleen de uitnodigingen en bloemen en ik zal zeker nog wel iets vergeten zijn. aja schoenen. Zeg Mieke Van Loock waar is dat ergens en kan je daar al schoenen kopen? groetjes Fieke