Terug naar overzicht
Hallo Joke,Kijk eens op de site elsarainbow.nl In hun collectie "Rainbow", ondercollectie "Bliss" zijn er verschillende schoenen met een lage tot platte hak. Deze schoenen worden onder andere verkocht door Gabrielli in Roeselare. Misschien dat ze niet exact het gewenste model hebben, maar dat kan zeker besteld worden. (wachttijd ca. twee weken).Succes!
ben ook in gabrielli geweest en ze hebben zeker platte schoenen want ik heb er een paar aangehad.ben uiteindelijk gegaan voor een hakje van 4 a 5 cm omdat ik nogal grote voeten heb, en met een lage schoen was dat duidelijk zichtbaar.veel succescindy 12.09.08
Ik heb mijn schoenen bij Van Loock in Zandhoven gekocht. Ikzelf heb laarsjes gekocht, met een mini-hakje, maar ze hadden veel lage schoenen en ze zijn allemaal van een goede kwaliteit: ze zitten direct als gegoten aan je voet.
Ja Van Loock heeft echt een ruim aanbod van trouwschoenen. Ook al is het een uur rijden van bij mij, ik ga daar mijn schoenen halen. Ik heb er trouwens mijn schoenen gekocht voor een galabal...
ga best niet op een zaterdag naar van loock... want dan zijn er soms wel 50 wachtenden voor u!!!er staat soms negatieve commentaar over van loock op deze site.. maar het is de grootste schoenwinkel van belgie, dus keuze normaal groter als elders!oke zijn wel niet de goedkoopste schoenen..
ik zat in dezelfde situatie als jij. Ik heb ballerina's gekocht in een gewone winkel. Platter kan niet :o) Nu hangt het er wel vanaf wanneer je trouwt want nu in het winterseizoen vind je niet veel ballerina's meer. Vanaf maart, april moeten ze wel weer overal te vinden zijn. Succes met de zoektocht!Eva