Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Azzurro Oostende

23-1-2008 11:22:37
Hey,

Kan er mij iemand wat meer informatie geven over de suitekledij die ze verkopen bij Azzurro in Oostende. Welke merken en vooral prijzen van de suitekledij.
Is er nog een andere winkel in de Kappellestraat die suitekledij verkoopt?

Alvast bedankt!

Groetjes, Katrien

Katrien
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2343

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik23-1-2008 16:57:06

Ik heb er mijn trouwkleed gekocht. Die vallen alleszins heel goed mee qua prijs!
En nu zijn er solden tot 70% zowel op suite als op bruidskledij.
Wat merken betreft denk ik Brinkman, Vera Mont, ...

Groetjes
Kelly

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik27-1-2008 15:34:08

ben zeker ook van plan om es te gaan kijken achter mijn kleren, ik had al op de site hier gelezen dat robel te roeselare goedkoop is maar mijn zus haar dochter is vorig jaar gehuwd en hetzelfde ensembleke was de helft goedkoper bij azurro te oostende dan te roeselare

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik11-2-2008 13:08:02

Hey

Ik ben zelf gaan kijken voor mijn trouwjurk in Oostende bij Azzuro en ik heb daar een slecht gevoel aan over gehouden. Ik had een afspraak gemaakt om te gaan passen maar alles moest snel snel gaan. Na amper twee jurken begon de verloopster al op haar horloge te kijken,... Ik had ook graag een bruin of rood kleed gehad maar daar waren ze aan het pushen om toch maar wit te nemen, ik kon dan iets gekleurds nemen als ik voor de tweede of de derde keer zou trouwen (dat was de opmerking die ik daar kreeg van de verkoopster). Bovendien kreeg ik te horen dat er niet meer genoeg tijd was om een kleed te bestellen (ik was 5 maanden op voorhand daar) en dat ik dus maar iets moest nemen uit de winkel, met andere woorden het exemplaar dat al 100-den voor mij gepast hadden.

Ik heb uiteindelijk mijn droomkleed gevonden bij Prima Donna in Deerlijk. Heel vriendelijke mensen, ik voelde mij een echte prinses.

Kimberly
31-05-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...