Terug naar overzicht
Ik heb er mijn trouwkleed gekocht. Die vallen alleszins heel goed mee qua prijs!En nu zijn er solden tot 70% zowel op suite als op bruidskledij.Wat merken betreft denk ik Brinkman, Vera Mont, ...GroetjesKelly
ben zeker ook van plan om es te gaan kijken achter mijn kleren, ik had al op de site hier gelezen dat robel te roeselare goedkoop is maar mijn zus haar dochter is vorig jaar gehuwd en hetzelfde ensembleke was de helft goedkoper bij azurro te oostende dan te roeselare
HeyIk ben zelf gaan kijken voor mijn trouwjurk in Oostende bij Azzuro en ik heb daar een slecht gevoel aan over gehouden. Ik had een afspraak gemaakt om te gaan passen maar alles moest snel snel gaan. Na amper twee jurken begon de verloopster al op haar horloge te kijken,... Ik had ook graag een bruin of rood kleed gehad maar daar waren ze aan het pushen om toch maar wit te nemen, ik kon dan iets gekleurds nemen als ik voor de tweede of de derde keer zou trouwen (dat was de opmerking die ik daar kreeg van de verkoopster). Bovendien kreeg ik te horen dat er niet meer genoeg tijd was om een kleed te bestellen (ik was 5 maanden op voorhand daar) en dat ik dus maar iets moest nemen uit de winkel, met andere woorden het exemplaar dat al 100-den voor mij gepast hadden. Ik heb uiteindelijk mijn droomkleed gevonden bij Prima Donna in Deerlijk. Heel vriendelijke mensen, ik voelde mij een echte prinses.Kimberly31-05-08