Terug naar overzicht
HalloIn Brugge heb je De Bruidsschat, ze hebben zowel nieuwe als tweedehands bruidskleding.Neem een kijkje op hun website www.debruidsschat.be
Hey,Ik kan je Azzurro in Oostende heel erg aanbevelen!Ik ben er onlangs geweest en heb voor een kleine 1000€ mijn kleed, schoenen, lingerie, kousenband, ketting en oorbellen, stola, haarspeldjes, ringkussen en veiligheidsspeld om sleep op te steken.Zeker de moeite waard! En nu hebben ze er zelfs kleedjes aan 250€ en solden tot 70%. Het mijne komt wel uit de nieuwe collectie maar ik vind dat mijn prijs nog heel goed meevalt als ik hier sommige andere bedragen lees...Veel succes in je zoektocht!GroetjesKelly
Hey Kelly en Pascal, bedankt voor de tips alvast. Kelly, dat valt idd meer dan mee wat jij betaald hebt. Ik ga daar zeker ook eens langs!
Robel in Roeselare is ook een aanrader: daar hebben ze een hoekje met kleedjes van 50(!)-500 euro...Succes!
Hoi!Jaja, ik heb mijn droomkleed gevonden! Bij de bruidsschat in Brugge.Echt een aandrader!Ik heb een kleed gekocht uit de nieuwe collectie, maar hun collectie 2de hands is ook zeker de moeite om eens te bekijken.