Terug naar overzicht
hey nathalieeen tijdje terug heeft mijn pa bij een trouw meegereden(geen mini) voor een vreemde, die vrouw was gewoon in haar streek wat gaan rondrijden op zoek naar auto s die zij voor de trouw wilde en als ze die zag belde ze bij die mensen aan en zo is dus ook bij mijn vader uitgekomen,dus dat is een optieveel succes
Wij hebben gekozen om gewoon een busje te huren bij Diederik reizen; Het gaat hier om een gewone bus, geen tierlantijntjes maar veel goedkoper want het is inderdaad zonde van het geld.Groetjes en nog veel succes!
Wij rijden ook gewoon met ons eigen auto's. Schoon gewassen, witte lintjes aan. Een bonte mengeling van Volkswagen, Audi, Opel, Citroën, enz! :-)
hoiwij doen zelfde zoals hannemooi wassen en lintjes aan: bij ons ook grote verameling citroens, mazda's, mercedes, opel en noem maar op!grts cindy 12.09.08
Een collega van mijn vriend is bij de mini fun club (zie ook website!) en zij wilden voor onze trouw gratis rijden. Ik denk, maar ben niet zeker, dat zij dat altijd gratis doen, allez voor een drankje toch.Uiteindelijk hebben wij ervan afgezien omdat we op een vrijdag trouwen en we niet kunnen verwachten dat een vrijwilliger voor ons verlof neemt. Hun gegevens vind je op de website, ge kunt altijd eens informeren he.Groetjes, succes