Terug naar overzicht
hallo,ik ben deze zaal ook tegengekomen in mijn zoektocht naar een perfecte zaal. Helaas ben ik zelf nog nooit naar een trouw geweest daar en ken ik ook niemand die er al geweest is. Mocht er iemand zijn die wat info kan geven, laat het ons ook eens weten hé.groetjes
Wij hebben ook een optie op Salons Ten Boogaerde en hebben ook geen ervaring ermee.Kan iemand mij zijn goede en slechte opmerkingen over deze zaal geven?Elien
Dag Elien,ondertussen zijn mijn ouders daar eens gaan eten en het was lekker en voldoende. Je kan altijd ook dit weekend eens gaan proeven van de valentijnsmenu. Wel gehoord dat je best goede afspraken maakt op voorhand over o.a. drankenforfait, bediening,... . Wij gaan daar waarschijnlijk toezeggen want we hebben nu ook een optie staan. Hopelijk krijgen we nog wat meer reacties want blijkbaar is die zaal niet zo gekend... . Anders zet je maar eens een nieuw mailtje op deze site.Bedankt voor je reactie!Leen
Dag Leen,Wanneer trouwen jullie in de zaal Ten Boogaerde?Hebben jullie al toegezegd? Van waar zijn jullie? Al veel reacties gehoord.Wanneer goede afsraken maken voor bediening, al slechtere reacties gehoord?
Dag Elien,stuur me anders eens een e-mail dan kunnen we eens wat meer gegevens doorgeven. derijckeleen@hotmail.comBedankt!Leen