Terug naar overzicht
Wij doen dat ook... Ons bruidsmeisje zal een minibruidsboektje hebben en daar zal in een exru voilen zakje (AVA) onze ringen aan bevestigd worden (kwestie van niet te veel te moeten sukkelen om ze los te krijgen maar het ook niet te gemakkelijk te maken dat ons bruidsmeisje ze er zelf kan afhalen).Ik heb het idee gezien in een bruidsmagazine en vond het wel tof en behoorlijk origineler dan een ringkussentje of beren of zo.Lien16.02.2008
Ik heb het trouwkoppeltje gekocht van de 'Me To You- beertjes' Wij hangen de ringen daaraan met een lintje. Het is een mannelijk en een vrouwelijk beertje. Na de plechtigheid krijgen mijn bruidkindjes elk een beertje mee naar huis. Veel plezier
Onlangs stond er een artikel in de krant dat het nu HOT is om een kerkuil of een arend je ringen te laten 'aanvliegen'voor zo'n honderd euro. Romatisch idee maar als dierenliefhebber pas ik liever ... de dieren zouden eerst sterk uitgehongerd worden opdat ze recht naar de juiste stoel vliegen ... maar eventueel een trouwe hond van in de familie?
Wij hebben thuis een dwergkonijn en dat krijgt een lint rond zijn nek met de ringen aan... Het jongste nichtje van mijn aanstaande zal dan het konijn naar voor begeleiden...Groetjes en succes,Nele
wij hebben een jongen als bruids kindje en wij gaan zoeken naar een kruiwagen of een speelgoed hondje aan een koort zo van in onze kindertijd als je er aan trekt zijn hoofdje beweegt
Hallo Valérie,moest je nog iets origineels zoeken om je trouwringen aan te hangen, kijk eens op www.bruidsparadijs.be . Daar vind je vast wel enkele leuke ideetjes. Uiteraard is de keuze in de winkel nog groter!Veel succes nog met je voorbereidingen!Marita