Terug naar overzicht
je kan diverse checklists op het internet vinden.deze vraag is ook al een paar keer gesteld op het forum, dus daar kan je het ook terug vindenbeste tip is even rondkijken op het forum en je gaat al heel veel terug vinden!
Hey evi,Ook in de meeste trouwmagazines (Loving you, Bruid & Bruidegom,...) staat achteraan ook altijd een planning!Groetjes
Hoi Evi,Via deze link krijg je ook een planning van 12 maanden tot de dag zelf.http://www.trouw-mariage.com/NL/planning.htm Veel voorbereidingsplezier,Kim22/08/08
Op deze website (mijn planning) vind je er ook eentje, die je zo kan bijhouden!
Hallo Evi,Ik trouw op 5 juli 2008. Wij hebben zo goed als alles geregeld. Wij zijn nu een eetje beig met uitnodigigen omdat we persoonlijk gaan afgeven en moeten verre afstanden rijden. ook voor de traitteur moeten we een maand op voorrand zeggen met hoeveel peronen we gaan zijn. alleen nog een pak voor mijn verloofde, maar daar hebben we nog tijd groeten Dorien
Sorry, even storen ik dacht dat het 2008 wwas maar las achter af 2009. dan heb je nog veel tijd, wij hadden de traitteut, zaal kerk en gemeentehuis al een jaar op voorrandgroeten Dorien