Terug naar overzicht
hey, wij gaan waarschijnlijk filmnamen nemen, ook de bijhorende muziek per film per tafel afspelen om naar de tafels te gaan. Wij zijn filmfanaten, dus lijkt ons wel leuk
Hoi,ben vorig jaar naar huwelijk geweest waar de tafels de namen hadden van bekende drankennamen o.a.Grand Marnier,Bacardi,Campari,Amaretto,...Veel succes!!
Hallo,Wij gebruiken namen van kunstenaars,aangezien mijn schoonvader zelfkunstschilder is.Wij zullen de tafelnamen zetten op van die kleine schildersezeltjes.Er zijn zoveel mogelijkheden.Groetjes 01/08/08
Hallo,wij hadden ook gedacht aan films + bijhorende muziek, of iets met beroep van een van beiden of hobby, snoepjes geven bij het binnenkomen en op de tafels de snoepjes in bokalen,..Maar mijn vraag is nu: verwerken jullie dit (bv tafelnamen films) ook in de uitnodigingen of staat dit volledig los vanalles.Ik heb de indruk dat bij ons er niet echt een thema is dat altijd terugkomt.GroetjesCathy 21/06/08
Ik ben nog eens naar een huwelijk geweest waar een groot bord uithangde aan de ingang van de feestzaal. Elke tafel kreeg een verschillend land en je kon het van daaruit aflezen waar je zat. Zo moest je niet zoeken in de zaal zelf naar je eigen tafel. Groetjes,Eline16/08/08
wij gaan onze tafels de namen geven van bloemen, elke gast die aan komt krijt een bloem en gaan zo naar de receptie daar zullen wij dan rond hangen.Dus zien we iemand met een bloem betekend dit dat we nog niets tegen de gast zijn gaan zeggen. daarna komt op elke tafel een bloemstuk met 1 bepaalde bloemsoort