Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er ook op 11 oktober 2008?

24-1-2008 11:28:28
Hallo,

Wie trouwt er ook op 11 oktober?
En hoever zitten jullie met de voorbereidingen?
Wij trouwen in Moregem, hebben een zaal, auto's, kerk en fotograaf.
Ik moet dus nog veel doen, maar ik heb nog even tijd. Denk ik toch! :-)

Groetjes
Marie

Marie
11-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 493

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik24-1-2008 13:31:58

wij trouwen op 13 september 2008.

onze zaal staat in optie (alleen zaal)
het gemeentehuis staat vast
de traiteur (bbq man) is gecontacteerd.
de bruidsmeisjes zijn gevraagd
foto's vragen we aan vrienden evenals film
ringen gaan we dit weekend kijken
trouwkleed: al 1 keer gaan uitzoeken en passen, dit weekend eens met de mama's
hebben wel al over veel gepraat en sommige dingen doen we helemaal zelf, of familie (zoals een deel van het dessertbuffet)

dus ook nog veel te doen, maar wij trouwen wel alleen maar voor de wet.

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik24-1-2008 13:45:36

Hoi Marie,

Wij trouwen niet op 11 oktober, maar een weekje vroeger op 3 oktober. Onze vrienden trouwen wel op jullie datum. Het wordt dus een korte huwelijksreis voor ons ;-)

Bij ons zijn de volgende dingen al geregeld:

- de zaal
- het stadhuis
- mijn kleed
- de fotografe
- kapper die ook mijn make up gaat doen
- getuigen zijn al op de hoogte
- familie en vrienden zijn verwittigd

We trouwen niet voor de kerk, dus da's een last die bij ons wegvalt. Over het vervoer moeten we nog een babbelen, de ringen gaan we in maar kiezen en eind februari gaan we in het zondagsrestaurant van de zaal eten om eens te testen.

Nog veel succes bij de voorbereidingen!
Ines
3/10/2008

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik24-1-2008 14:50:06

Hé Ines en Heidi,

Spannend hé. Dus ik zit toch tamelijk goed op schema.
Van waar zijn jullie afkomstig?
Ik wist niet dat de ringen ook al zo vroeg moesten gekozen worden. Ik ging dat ergens in juni of zo doen met het drukwerk.

Groetjes
Marie

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik24-1-2008 15:37:24

dag marie,

Ik ben pas 6 januari ten huwelijk gevraagd, dus vind wel dat sommige dingen redelijk vlot gaan.
onze eerste keuze voor de zaal was ook dadelijk vrij, dus dat ging snel.
het kleed kopen we bij kenissen, en daar ben ik vorig weekend al even gaan kijken

de ringen moeten inderdaad zeker niet zo vlug. de meeste juweliers tellen 1 tot 2 maanden dat ze nodig hebben.
maar wij willen nu al gaan kijken: ten eerste omwille van korting op een reeks die wij mooi vinden. ten tweede, op het laatste moet je waarschijnlijk al zoveel doen (zoveel kleine dingen die tijd vragen), dat ik het liefste die dingen die nu al kunnen al achter de rug heb.

ik vind het allemaal wel spannend ja. Ik ben wel al lang aan het wachten ;-) (mijn vriend is jonger dan mij, en ik ben dan weer van mening dat de jongen het moet vragen)

volgende ding om over na te denken zal onze uitnodiging worden, omdat ik dat het liefst zelf zou willen maken.

wij hebben ook al een centraal thema(tje) gekozen: de kleur 'rood'
vind het allemaal leuker om een bepaald thema te hebben wat altijd terug komt.

tja, en dat schema, ik denk dat dat vooral van jezelf afhangt: wil je veel op korte tijd doen, of wil je er je tijd voor nemen.
mijn broer trouwt ook dit jaar (gevraagd op nieuwjaar) al in juli.

misschien kunnen we elkaar hier wat op de hoogte houden en samen uitkijken naar onze dag.

ines: gaan jullie dan op huwelijksreis vlak na je trouw? want dan heb je toch geen heel week? maar ik zou de trouw van vrienden ook niet willen missen hoor.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik25-1-2008 16:07:40

Dag Marie!!! Ik noem ook Marie en ik trouw ook op 11 oktober en ik ben ook van Oudenaarde (Moregem ligt in de buurt he?). Super gewoon! Eindelijk eens iemand met dezelfde datum als wij, want was nog niemand tegen gekomen hier op het forum, wat natuurlijk ook wel handig is, zo'n "onpopulaire" datum want dan is er precies nog veel vrij. Wij hebben ons zaal, stadhuis, kerk, ceremoniemeester en vervoer. En maandag ga ik voor trouwkleedjes kijken. Ik wil nu wel dringend een DJ en een fotograaf. Video doet een vriend van mijn grootvader. Hou me op de hoogte van jouw voorbereiding! Greetz, Marie

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik25-1-2008 16:19:05

Dag Marie!

Wat leuk!!! Ik woon ook in Oudenaarde hoor maar trouw in Moregem, vooral omdat ik dat een mooie kerk vind.
Waar trouw jij?
Waar ga je gaan kijken voor je kleedje?
Ik had gedacht aan Prima Donna in Deerlijk.
Waar is het feest?

Groetjes
Marie

Lien
11-10-2008
 Meld misbruik25-1-2008 16:46:28

Hallo!

Ik ga ook trouwen op 11 oktober!

Bij ons is al geregeld:
Zaal
Kerk
Wet (nog niet defintief, maar wel al uur 'gereserveerd')
vervoer
fotograaf
ceremoniemeester
Kleed

Veel plezier met de verdere voorbereidingen!

marie
11-10-2008
 Meld misbruik26-1-2008 18:23:23

Dus jij trouwt in het stadhuis van Oudenaarde? Wij jammer genoeg niet, anders waren we elkaar daar tegen gekomen! Wij trouwen in Gent omdat we daar wonen, maar gaan wel trouwen voor de kerk van enam. Moregem is idd ook een héél mooie kerk, mijn neef is daar getrouwd. Ons feest is in het kasteel van Wippelgem (Evergem). Ik ga maandag trouwkleedjes zoeken bij Ellen in oostburg, Nederland. Seg, Marie, hoe oud ben jij en waar heb jij op school gezeten? Misschien kennen we elkaar...Oudenaarde is zo groot niet! XXX Marie

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik28-1-2008 9:34:52

Dag Marie,

Wij trouwen idd in het stadhuis maar niet op dezelfde dag. Ons feest is in Kasteel Sanderling in De Pinte.
Ik denk dat ik wel al wat ouder ben dan jij, want ik ben al 31. Allé ja, al... :-)
Ik heb in het "kloosterke" op school gezeten.
Hoe is het verlopen met het zoeken naar je kleedje vandaag?
Iets gevonden?

Groetjes
Marie

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik28-1-2008 10:31:07

Helaba,

Om op jullie vragen te antwoorden:

1. Ik woon in Lier en trouw daar ook. Het feest zelf is in Noorderwijk (Herentals) in het Daemshof.

2. Ja, wij gaan vlak na onze trouw op huwelijksreis ondanks de beperkte tijd. Als wij gewoon op reis gaan is dat meestal ook voor zo'n korte periode, want wij doen het liefste citytrips. Maar het zou wel kunnen zijn dat wij later nog een langere huwelijksreis doen. Dan hebben we er twee keer plezier van!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik28-1-2008 10:40:45

Hé Ines,

Mijn toekomstige is van Duffel...

Groetjes
Marie

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik28-1-2008 19:15:42

Hey Marie! Ik ben 24, dus inderdaad wel wat jonger. Maar ik heb ook "opt kloosterke gezeten". Echt grappig dat er nog een Marie opt forum zit dat op dezelfde dag als ik trouwt, van dezelfde stad zit en nog op dezelfde school gezeten heeft ook. Ik heb vandaag mijn kleedje gevonden! Ik heb nog niet gekocht omdat iktwijfelde tss twee, maar uiteindelijk nu wel beslist! Groetjes, Marie

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik28-1-2008 19:20:36

Hé Marie,

Ja raar hé, maar wel leuk.
Zo kunnen we samen uitkijken naar de grote dag.
Ik moet nog gaan voor mijn kleed.
Trouw je met een suite?
Wij wel. We trouwen met alles erop en eraan zeg maar.
Welke stijl is jouw kleed als ik vragen mag?

Groetjes
Marie

pascale
11-10-2008
 Meld misbruik7-2-2008 11:18:43

Hallo,

wij trouwen ook op deze datum...
Juist onze zaal (met DJ) is besproken.
En enkel de ouders en broers weten het nog maar.
We hebben dus nog veel werk voor de boeg.
Ben volop aan zoeken voor een trouwkleed, volgende week heb ik nog een afspraak en dan valt de beslissing.

groetjes
Pascale

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...