Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

24-1-2008 11:46:25
goeiemorgen bruidjes, weet iemand hoeveel getuigen je in de mis mag nemen? ik zou graag mijn zus samen met mijn 2 beste vriendinnen willen nemen, maar mijn vriend vind dit overdreven...

groetjes

sofie
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 768

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik24-1-2008 11:57:22

Ik trouw op de Amerikaanse manier, nl met 8 volwassen bruidsmensen (4vrouwen,4mannen). Ik wou ook heel graag dat ze allemaal zouden kunnen tekenen mr dat mag niet. Enkel de getuige zelf. Misschien kan je't dus ook op die manier doen,maak ze alle drie bruidsmeisjes en je zus is degene die dan tekent,je maid of honnour zeg maar.

Liesbeth

Meld misbruik24-1-2008 12:01:36

Hoi,

Alvast proficiat! Ikzelf heb 2 zussen. Om niemand uit te sluiten, heb ik de pastoor gevraagd of het mogelijk was om 2 getuigen aan te duiden. Hij maakte er geen probleem van. Ik denk dat je het best zelf 'ns met de pastoor overlegd. Groetjes en succes, Liesbeth
16/08/08

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik24-1-2008 12:25:04

Dag Sofie,

Ik heb zelf geen broers of zussen, maar heb voor de burgelijke trouw de zus van mijn verloofde gevraagd (en content dat die was!) en dan in de kerk 2 mensen die me erg nauw aan 't hart liggen. Mijn ventje heeft er zo ook drie, zijn beste vrienden, eentje op burgertrouw en 2 in de mis. Drie in de viering lijkt me inderdaad nogal druk, maar je kan alijd vragen aan de pastoor of 't echt een probleem is...

Succes!
Amaryllis
07-08-2009

Ilse

Meld misbruik24-1-2008 16:05:22

ik heb ook 3 getuigen! dat is geen enkel problee! Heb zeker al 10 trouwfeesten gehad waar zo ook meerdere getuigen hadden! Je doet toch wat je wilt! Alleen in het stadshuis mag je er maar één hebben!
Succes!

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 8:40:52

Hey

Ik heb twee zussen, ik heb de ene aangeduidt als getuige voor de wet en de andere als getuige voor de kerk.
Mijn vriend wilde absoluut zijn beste vriend als getuige,maar wilde ook zijn zus niet in de kou laten staat, hij heeft het op dezelfde manier opgelost.

Groetjes
Ellen
21-06-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...