Terug naar overzicht
Ik trouw op de Amerikaanse manier, nl met 8 volwassen bruidsmensen (4vrouwen,4mannen). Ik wou ook heel graag dat ze allemaal zouden kunnen tekenen mr dat mag niet. Enkel de getuige zelf. Misschien kan je't dus ook op die manier doen,maak ze alle drie bruidsmeisjes en je zus is degene die dan tekent,je maid of honnour zeg maar.
Hoi,Alvast proficiat! Ikzelf heb 2 zussen. Om niemand uit te sluiten, heb ik de pastoor gevraagd of het mogelijk was om 2 getuigen aan te duiden. Hij maakte er geen probleem van. Ik denk dat je het best zelf 'ns met de pastoor overlegd. Groetjes en succes, Liesbeth 16/08/08
Dag Sofie,Ik heb zelf geen broers of zussen, maar heb voor de burgelijke trouw de zus van mijn verloofde gevraagd (en content dat die was!) en dan in de kerk 2 mensen die me erg nauw aan 't hart liggen. Mijn ventje heeft er zo ook drie, zijn beste vrienden, eentje op burgertrouw en 2 in de mis. Drie in de viering lijkt me inderdaad nogal druk, maar je kan alijd vragen aan de pastoor of 't echt een probleem is...Succes!Amaryllis07-08-2009
ik heb ook 3 getuigen! dat is geen enkel problee! Heb zeker al 10 trouwfeesten gehad waar zo ook meerdere getuigen hadden! Je doet toch wat je wilt! Alleen in het stadshuis mag je er maar één hebben!Succes!
HeyIk heb twee zussen, ik heb de ene aangeduidt als getuige voor de wet en de andere als getuige voor de kerk.Mijn vriend wilde absoluut zijn beste vriend als getuige,maar wilde ook zijn zus niet in de kou laten staat, hij heeft het op dezelfde manier opgelost.GroetjesEllen21-06-08