Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw 04/10/2008 - hoe ver met voorbereidingen?

24-1-2008 15:04:39
Hallo bruidjes en bruidegommen,

wij trouwen 04/10 en ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die op deze datum trouwen en hoever jullie dan met de voorbereidingen staan?
Zelf weten we eigenlijk niet goed wanneer we voor wat en waar moeten gaan zien.

Bij de ene drukker zouden we al in maart moeten langskomen om onze uitnodigingen te kiezen, de andere zegt dat we nog tijd genoeg hebben en gerust in augustus kunnen komen.

Net als bij de ringen de ene zegt dat 3 maanden genoeg is, de andere juwelier verwacht ons nu al...

hoe doen jullie dit?

bij ons staat al vast: trouwzaal, ceremoniemeester en fotograaf. Getuigen, bruidkindjes en kleedje zijn gekozen...

wij trouwen op 4/08 voor de wet en moeten daarmee dus nog even wachten om tot bij de gemeente te gaan.

Zitten wij nu een beetje op schema of niet? Ik begin mij echt zorgen te maken. Vooral omdat mijn ventje alles zo op zijn gemak wilt doen en eigenlijk nog maar weinig interesse toont in de voorbereidingen. Voelt zich nog iemand zo verloren in de planning? help...

dorien

dorien

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1234

sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik24-1-2008 15:54:58

Hey,

Ik denk eerlijk gezegd dat je wel goed zit met je planning hoor! Uitnodigingen , ringen ed.. zijn toch allemaal dingen waar je een half jaar op voorhand ook nog mee kan beginnen.. Ik trouw in 02/09 en heb momenteel nog niets vastgelegd.. op internet kan je wel planningen terugvinden voor je huwelijk.. succes nog !

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik24-1-2008 16:55:26

Hellow!

Wij trouwen eind juni al! Wat staat vast: kerk, gemeente, feestzaal, traiteur, fotograaf, ceremoniemeester en bus. Kleedje is ook al gekozen.
Morgen gaan we kijken voor ringen, juweliers hebben zo'n 10weken nodig zoals ik verneem om de ringen te maken. Goed om te weten: goudprijs stijgt eind maart!
En wat uitnodigingen betreft, daar ben ik nog niet aan begonnen. Ik heb wel een idee en ik wil ze volledig zelf maken! Denk eigenlijk dak beetje veel zelf wil maken: uitnodigingen, menukaarten, bloemen voor in kerk, beetje versiering van de zaal, snoepzakjes voor kindjes en mijn ouderlijk huis. Hmmm stressie dus...
Denk dus wel daje ruim op tijd bent want uitnodigingen zegt men niet langer dan 8weken op voorhand te versturen anders vergeten mensen je te contacteren...
Succes!!

Valentine

isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik24-1-2008 17:06:28

Hey Dorien,
Wij trouwen ook op 04/10/2008 (wel enkel voor de wet). We houden wel een feest in een feestzaal met traiteur. Om je gerust te stellen: enkel de zaal ligt al vast. We zijn nu druk op zoek naar een traiteur en een extra tent. De ringen laten we ontwerpen door een juweelontwerper. Die heeft ons gezegd dat we kunnen langs gaan een viertal maanden voor de trouw, dus we hebben daar ook nog tijd genoeg. De uitnodigingen maak ik zelf, ik doe immers aan kalligrafie dus een drukker hebben we ook al niet nodig. Een vriendin zal onze foto's nemen en vrienden zorgen voor de muziek op ons trouwfeest. Om eerlijk te zijn: ik maak me nog niet al te veel zorgen en ben er vrij gerust in dat alles op tijd klaar zal zijn. Ik ben zelfs nog niet gaan kijken voor een kleed, da's iets voor volgende maand of zo...
Groetjes,
Belle

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik24-1-2008 18:34:22

Hey Dorien,

Wij trouwen een dag vroeger.
Bij ons is het volgende al in orde:

- zaal (Daemshof)
- stadhuis
- mijn kleed
- kapper die ook mijn make up gaat doen
- fotograaf

Wij trouwen niet voor de kerk dus da's een zorg minder. Ik denk dat wij in maart gaan kijken voor uitnodigingen en ringen.

Nog veel succes bij de voorbereidingen!
Ines
3/10/2008

Cedric

Meld misbruik24-1-2008 22:09:09

Beste

Zijn jullie ook nog op zoek naar een dj voor jullie feest?
Kijk dan even op www.partylighting.be

Greetz

emilie

Meld misbruik25-1-2008 17:08:26

hey,

wij trouwen ook op 4 oktober!
Bij ons ligt de zaal en DJ vast, de fotograaf, mijn kleed, mijn ventje zijn kostuum en de kerk en het gemeentehuis zijn gereserveerd.
Voor de muziek in de kerk zijn we momenteel in afwachting van een antwoord van een groepje.
Volgende maand nemen we waarschijnlijk contact op met de pastoor ivm onze viering. Alleen eerst nog aan de doopakte van mijn ventje geraken.
Ik zou ook graag zelf de uitnodigingen, misboekjes en menukaartjes maken, maar ben nog wat naar ideetjes aan het zoeken. Zou graag iets met foto's van ons twee toen we kleuters waren doen.
Gisteren naar de kapper geweest en ineens ook maar een proefbeurt vastgelegd, de afspraak voor de dag zelf ligt nog niet vast.
Ik zou me echt geen zorgen maken hoor!

Ines, aangezien jullie jullie feest ook in het daemshof geven zal je waarschijnlijk ook van de omgeving van herentals zijn. Waar laat je je haar en make up doen?

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik25-1-2008 18:06:51

@Emilie,

Ik ben niet van Herentals, maar woon in Lier. Oorspronkelijk ben ik van Meerhout en daar ga ik ook nog altijd naar de kapper. Ik ken dieje jongen al van toen hij nog maar 2 jaar was of zo en toen we samen met de schoolbus naar school reden (hij als kleuter, ik in de lagere school), kwam hij al elke dag op mijn schoot zitten om mijn haar te vlechten. Dat kapperzijn zat er bij hem al heel vroeg in...

Enfin, dieje kleine kleuter van toen heeft nu een kapsalon in de Veldstraat in Meerhout en het heet Indition.

Zeg maar dat Ines je gestuurd heeft als je zou bellen, dan weet hij wel wie het is!

Groetjes
Ines

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...