TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
19-4-2008
|
24-1-2008 17:23:27
Ik ben vorig jaar ook al anderhalf jaar op voorhand gaan kijken naar de kleedjes op opendeurdag enzo, weliswaar om te zien welke merken ik mooi vond zodat ik wist waar ik dan een jaar later écht moest terug gaan. Ik wist op voorhand dat ik nog niets wou kopen toen! Uiteindelijk heb ik mijn kleed zes maanden op voorhand besteld, en vier maandan later mag je dan terugkomen voor de maten helemaal aan te passen en een maandje op voorhand is het helemaal af! Geen stress dus, tijd zat! Als je nu al gaat zal je tegen je trouw een kleed van de "vorige" collectie hebben. Als jue dat niet erg vindt, kan je nu al gaan, anders zeker nog wachten!
Joke
|
|
sylvie
7-2-2009
|
24-1-2008 20:04:10
Hey Elke, Ik trouw binnen een jaar (febr. 2009). Ik ben al eens gaan informeren in een bruidswinkel. De meeste collecties komen tussen oktober en november binnen. Dus ik zou een kleed van deze collectie moeten kopen. Daar jij in maart trouwt (denk ik toch) zou jij nog net op de volgende collectie kunnen wachten (dan heb je nog een 6tal maanden tijd) Het is wel een beetje nipt. Als je bijvoorbeeld een kleed wil dat pas in november uitkomt .. dan kan het zijn dat je net te laat bent. Maar het kan ook zijn van niet! Naar de collectie van 2008 gaan kijken kan geen kwaad zou ik zeggen, wie weet hangt je droomkleed er al tussen... Succes!
|
|
sylvie
7-2-2009
|
24-1-2008 20:04:26
Hey Elke, Ik trouw binnen een jaar (febr. 2009). Ik ben al eens gaan informeren in een bruidswinkel. De meeste collecties komen tussen oktober en november binnen. Dus ik zou een kleed van deze collectie moeten kopen. Daar jij in maart trouwt (denk ik toch) zou jij nog net op de volgende collectie kunnen wachten (dan heb je nog een 6tal maanden tijd) Het is wel een beetje nipt. Als je bijvoorbeeld een kleed wil dat pas in november uitkomt .. dan kan het zijn dat je net te laat bent. Maar het kan ook zijn van niet! Naar de collectie van 2008 gaan kijken kan geen kwaad zou ik zeggen, wie weet hangt je droomkleed er al tussen... Succes!
|
|
Cindy
12-9-2008
|
25-1-2008 8:40:24
ik heb mijn kleed gevonden in augustus 07, we trouwen in september 08. dus eigenlijk ook wat ver op voorhand. ik wou niet echt wachten op de nieuwe collectie blijkbaar!
maar ben nog altijd heel tevreden met mijn keuze. meer als tevreden: super content eigenlijk.
grts cindy 12.09.08
|
|
winde
28-6-2008
|
25-1-2008 13:08:07
Hallo, Ik trouw 28 juni en ben 3 november mijn kleed gaan bestellen. Net op tijd zeiden ze me, want mijn kleed moet besteld worden in Spanje en is pas binnen 6 maanden in België, waarna je nog een tweetal maanden moet tellen om retouches te doen. Dit is uiteraard niet voor alle merken zo, maar voor alle zekerheid zou ik toch een 9 à 10 maanden op voorhand beginnen kijken. Bij mij was de nieuwe collectie wel al uit, maar ik heb toch een kleed gekozen uit de vorige collectie. Op die collecties moet je je dus echt niet vastpinnen. Bruidsmode is niet zó tijdsgebonden als gewone mode. Veel succes!!
|
|
winde
28-6-2008
|
25-1-2008 13:08:21
Hallo, Ik trouw 28 juni en ben 3 november mijn kleed gaan bestellen. Net op tijd zeiden ze me, want mijn kleed moet besteld worden in Spanje en is pas binnen 6 maanden in België, waarna je nog een tweetal maanden moet tellen om retouches te doen. Dit is uiteraard niet voor alle merken zo, maar voor alle zekerheid zou ik toch een 9 à 10 maanden op voorhand beginnen kijken. Bij mij was de nieuwe collectie wel al uit, maar ik heb toch een kleed gekozen uit de vorige collectie. Op die collecties moet je je dus echt niet vastpinnen. Bruidsmode is niet zó tijdsgebonden als gewone mode. Veel succes!!
|
|
winde
28-6-2008
|
25-1-2008 13:08:34
|
|
wendy
27-9-2008
|
25-1-2008 19:37:28
hoi elke, het is wel nog een tijdje eer je trouwt. echt al iets kopen of vastleggen zou ik persoonlijk nog niet doen(tenzij je je droomkleed tegenkomt). wat je misschien wel al kan doen is eens uitzoeken wat je graag ziet en welke stijl je wil. de retouches van mijn kleed duren een goeie maand. ik denk dat het allemaal wat afhangt van de winkel waar je je kleedje koopt. succes
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
26-1-2008 13:38:20
Dag Elke,
Wij trouwen 07-08-2009. Ik ga toch wachten op de nieuwe collectie denk ik en dan helemaal in 't begin als die uit is gaan kijken, dan kan ik nog uit beide collecties kiezen..hihi! In jouw geval lijkt 't me inderdaad wat nipt om tot november te wachten en aangezien alle collecties 2008 nu wel binnen zijn kan je toch rustig eens beginnen rondkijken. Je hebt lekker alle tijd en kan gewoon in lekker veel winkels pasbeurten organiseren...
Succes!
Amaryllis
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|