Terug naar overzicht
Toch de Wayenborg in Lint..al meerder malen met familie receptie of diner gehad en was steeds prima in orde. OOk een mooie tuin aan en grote parking. Ik heb me laten vertellen dat het recent van eigenaar is veranderd?! Greetz Patsy 17/05/08
HellokesIk ben dj en heb daar al een paar keer voor feesten gedraaid. Ben daar ook al zelf naar feesten geweest en ik moet zeggen de service is daar uitstekend.Verzorgt, grote parking, vriendelijk personeel. Was tot in de puntjes in orde.GroetjesCedric
eerst is eerst he!Maar een optie stelt vaak niet veel voor.. mensen nemen op alles meerdere opties. Dus er is nog wel een kans dat je de zaal hebt!Succes! we duimen voor je!
Cedric, Over welk van de twee had jij het?
Wij gingen in het Gravenhof trouwen, maar ons feest gaat niet door. Dit zou doorgaan op 20 december. Geen interesse?
hopenlijk kan je je feest toch geven in het s'graevenhof wij hebben ons feest er in september gegeven en het was echt tot in de puntjes perfect.groetjes jessy22/09/2007
Ja, wilde zoo graag het 's greavenhof, maar ja, het was dan tich genomen door die andere mensen.En sorry evelyn, maar ht moet echt wel op 08-08-08.Groetjes