Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er op 14 juni 2008?

24-1-2008 22:22:17
Hallo allemaal,
Wie trouwt er op 14 juni? Ik zou het heel leuk vinden om mensen te ontmoeten die op de zelfde datum trouwen. Hoever zitten jullie met de voorbereidingen? Ik denk telkens dat ik iets over het hoofd zie.

Groetjes Eva

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 602

kelly
14-6-2008
 Meld misbruik24-1-2008 23:44:42

Hey Eva
Ik trouw ook op 14 juni 2008. Wat heb jij allemaal al geregeld voor de grote dag?
Van waar ben je?
Groetjes Kelly
Beveren-Waas

Dorina

Meld misbruik25-1-2008 9:53:44

Hey Eva,

ik trouw ook op 14 juni 2008...
de zaal ligt al vast kerk en burgelijkestand ook.
kleedje is besteld en de ringen zijn in maak.

Ik ben bijna klaar met de uitnodigingen.

Maar nu het moeilijkste, de outfits voor de bruidskindjes, en het misboekje...

Ah ja en een bakker zoeken...

Hoe ver zit jij al?

Groetjes Dorina
dorina@xplore.be

Sofie
14-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 10:47:17

Helaba,

Ik trouw ook op 14/06/2008
De zaal ligt vast, de gemeente is in orde, het kleed is al besteld...
nu nog de ringen, de uitnodigingen en het misboekje verder afwerken
ook de openingsdans hebben we nog niet gevonden, maar we kunnen er nog even ovr nadenken

groetjes,

Sofie

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 10:51:58

Hallo Dorina en Kelly,

Jullie hebben precies ook al veel geregeld. Wij hebben de gemeente, kerk, video, fotograaf, kleed, kostuum, 1 ring, de mijne moet ik nog gaan kiezen, misboekje is zover af maar moet nog in een mooi boekje gegoten worden. De uitnodigingen ga ik vandaag de totale kostprijs van laten berekenen. Hoeveel gasten hebben jullie?
Ps: wij zijn van Lommel (Limburg)

Groetjes

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 11:07:53

Hoi Eva

Wij trouwen ook op 14 juni 2008.
Onze zaal ligt vast alsook de catering, gemeente, ijskarretje daarna, lunch en dineetje met familie achteraf, fotograaf, visagist, kleding (moet nog wat aangepast worden en moeten voor zoontje nog outfit maar hij groeit zo hard), uitnodigingen staan klaar op pc om afgedrukt te worden, ringen zijn klaar, dj.
De bedankjes voor de gasten maken we zelf alsook die voor de getuigen.

Moet enkel nog de taart bestellen, boeket en kapster vastleggen.
En dan natuurlijk de 'afwerking' van alles waar toch wel wat tijd in kruipt.

Groetjes
Hilde

Tamara
14-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 11:10:56

Hoi toekomstige bruidjes,

Ik trouw ook op 14/06/2008!
Bij ons ligt de zaal, de kerk, het gemeentehuis en mijn jurk al vast. Voor de kleding van de bruidskindjes gaan we zaterdag kijken, want de kleding voor de communie hangt in de rekken en daar zitten leuke dingen bij. Dus wacht niet te lang. Ringen en uitnodigingen zijn we nog niet aan toe gekomen, nog wel even tijd...

Groetjes

Tamara uit Essen

Tamara
14-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 11:11:08

Hoi toekomstige bruidjes,

Ik trouw ook op 14/06/2008!
Bij ons ligt de zaal, de kerk, het gemeentehuis en mijn jurk al vast. Voor de kleding van de bruidskindjes gaan we zaterdag kijken, want de kleding voor de communie hangt in de rekken en daar zitten leuke dingen bij. Dus wacht niet te lang. Ringen en uitnodigingen zijn we nog niet aan toe gekomen, nog wel even tijd...

Groetjes

Tamara uit Essen

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 13:20:55

Hallo,
Toch al wat koppels die op 14-06-08 trouwen hé. Ik ben vorige week kleertjes gaan kopen voor onze dochter die zal dan 2 zijn als we trouwen. Ik heb iets van de communie collectie van gymp genomen. Echt heel mooi. Ik vind het een beetje te gek om een echt bruidsmeisjeskleedje te nemen want te eerste mss dat het veel te warm is en ten 2de dit kan ze daarna nog makkelijk dragen. Ik heb het wel 2 maten groter genomen want ons Febe zit nu in een groeischeut. Wanneer beginnen jullie met de samenstelling van de menu? Moet dat nu ook al???
Voor diegenen die graag willen mailen of msn'nen. Dit is mijn adres: evaverdonschot@hotmail.com

greetz

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 13:20:58

Wij trouwen ook 14/06, in Beersel.
Bij ons ligt de zaal vast, kerk, fotograaf, DJ, mijn kleed is gekozen, gastenboek gekocht en de huwelijksreis naar Mauritius ligt vast. We zijn net bij de pastoor geweest om onze teksten van ons misboekje te laten controleren en ons contract te tekenen. De uitnodigingen zijn gekozen, het moet nu allemaal gewoon nog worden besteld, uitgevoerd.. we moeten definitief de ringen nog kiezen, de bedankjes in de doopwinkel, kostuums huren voor de mannen, nog heel veel dus.

Groetjes,
Inge
ingstje@advalvas.be

Kelly
14-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 20:38:23

En ook wij trouwen op 14/06 (in Kapelle-op-den-Bos).
Wij moeten nog:
fotograaf vastleggen;
defintief ontwerp uitnodigingen,
misboekje samenstellen;
...

Kerk, gemeentehuis, huwelijksreis en feestzaal liggen vast en mijn kleed is gekozen. :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...