TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
3-5-2008
|
25-1-2008 8:18:25
Oei, nog 100 dagen? Je meent het, jaja, wij trouwen ook op 3 mei 2008, niet meer "volgend jaar", maar al "dit jaar" en blijkbaar ook nog maar "100 dagen". Goh, wij hebben nog een aantal dingen te doen, misboekje, bloemen, ringen, ... Maar het meeste is in orde denk ik! Geniet ervan, groetjes, Sofie
|
|
Sa
24-5-2008
|
25-1-2008 9:51:11
Hoi
bij ons staan er nog 120 dagen op de teller klein beetje langer wachten dus het word alsmaar spannender he hier ook nog het één en het ander te regelen mar komt wel inorde
veel succes allemaal
grts 24/5/2008
|
|
Laura
11-7-2009
|
25-1-2008 11:23:09
Bij mij nog 526 dagen, dat wordt lang aftellen
|
|
T
|
25-1-2008 12:22:12
Helaba,
ook bij ons staan er nog 100 dagen op de teller. Het zullen nog spannende dagen worden, want ik heb het gevoel dat er toch nog redelijk wat gedaan moet worden:uitnodigingen, boekje, bloemen, ringen , menu. Zelfs onze reis ligt nog niet echt vast. Hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht en kunnen we allemaal een super trouwdag beleven.
Groetjes
|
|
Evelien
3-5-2008
|
25-1-2008 13:14:03
Hallo
wij trouwen ook op 3 mei dus ook nog 99 dagen te gaan. Begon vorige week een kleine "paniekaanval" te krijgen toen ik die teller bekeek maar nu ik jullie reacties lees, merk ik dat we toch ook redelijk op schema zitten. Zijn ook bezig met de uitnodigingen en de misboekjes zijn nu bijna af, bijna iedereen van de suite heeft kleren, volg week gaan we de menu bespreken, dan nog kijken voor bloemen en de kleren van de bruidskindjes. Straks toch alles nog eens 'dubbelchecken' want ik blijf schrik hebben om iets over het hoofd te zien :-) hebben jullie dat ook?
Allemaal veel succes nog met de verdere voorbereidingen (zonder al te veel paniekaanvallen ;-) en een prachtige huwelijksdag toegewenst!
Evelien
ps: waar trouwen jullie? Wij trouwen in Anzegem en ons feest gaat door in de Cofar in Roeselare.
|
|
Natacha B
|
28-1-2008 13:45:28
Nog iets van een 110 dagen hier! Er is nog veel te doen en er is al veel gedaan ;)
Eind deze week hebben we onze ringen thuis! We weten al welke drukker, moeten alleen nog tekst perfect zetten en zelfgemaakte uitnodiging binnenbrengen. Ben volop bezig aan brainstormen over bedankjes en denk dat ik nu ook al weet wat dat precies zal zijn. Verder ook aan t nadenken over gastenboek of kaartjes. Deze week ook eens naar traiteur om verder af te spreken. Het is vooral veel nadenken en nog niet veel doen (en dat maakt me wat nerveus).
Dus grote lijnen: drukwerk binnenbrengen, kostuum bruidegom (en kleren suite), bruidsschoenen, bruidsboeket, bedankingen ... en sparen :p
|
|
Kelly
17-5-2008
|
5-2-2008 15:04:03
Hey bruidjes,
bij ons is het morgen nog 100 dagen te gaan. WIj trouwen op 17 mei.. nu wordt het toch wel spannend hoor. volgende week mijn kleed gaan passen voor 2e keer! WIj doen ons feest in de groene jager te braschaat, nog iemand??
kusjes kelly
|
|
Kelly
17-5-2008
|
5-2-2008 15:04:18
Hey bruidjes,
bij ons is het morgen nog 100 dagen te gaan. WIj trouwen op 17 mei.. nu wordt het toch wel spannend hoor. volgende week mijn kleed gaan passen voor 2e keer! WIj doen ons feest in de groene jager te braschaat, nog iemand??
kusjes kelly
|
|
Kelly
17-5-2008
|
5-2-2008 15:04:28
Hey bruidjes,
kusjes kelly
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|