Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs voor rent a priest

11-1-2005 20:16:01
Beste allemaal,

Wij willen een originele invulling voor onze huwelijksviering. Nu waren we gaan grasduinen op de site van rent a priest. Voor we met deze mensen contact willen opnemen, vroegen wij ons af wat hun vieringen kosten.
Alvast bedankt...
Syl en David

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1255

julie
14-5-2005
 Meld misbruik12-1-2005 20:44:21

Hoi

Wij trouwen op 14 mei 2005 en onze viering is ook met rent a preast. Wij hebben gekozen voor Norbert Bethune, heel simpathieke man.
Als ze kunnen komen op de datum dat je wil moet je en voorschot betalen van 100 eur. Dan maak je een afspraak om heel je viering te bespreken en in orde te doen (dit word in 1 namiddag gedaan) En als alles gepasseerd is dus na je huwelijksviering vraagt hij bij ons nog 270 eur. Dit is voor de viering, reiskosten,50 huwelijksboekjes en er gaat een bedrag ook nar de organisatie van rent a preast

Veel succes nog

groetjes julie

Katleen
4-6-2005
 Meld misbruik14-1-2005 12:41:22

Hey,

Wij doen onze viering niet via Rent-a-priest, maar wel via de UVV (unie voor vrijzinnige verenigingen)

Deze vragen helemaal niets! Ze worden immers door de overheid gesubsidieerd. Je viering wordt volledig volgens jouw wensen in elkaar gestoken en je inspraak is dus erg groot.
Hun website is http://www.uvv.be/

Groetjes,

Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...