Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzalen Krekelhof Hasselt en Den Lavaar Heusden-Zolder

25-1-2008 9:29:45
Iemand ervaring met een huwelijksfeest in het Krekelhof te Hasselt of Den Lavaar te Heusden-Zolder? hoe het daar is, goed? slecht?

Wendy

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2779

sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik25-1-2008 10:04:34

Wendy,

Het krekelhof is een heel mooie zaal. Als je hier een feest houdt kan het niet anders als goed zijn. Wij gaan er ons feest waarschijnlijk ook houden! Ik hoor niets anders als positief hierover dus.. Den Lavaer is ook heel mooi (heb er al eens een personeelsfeest gehad) Maar hier heb ik voor de rest geen ervaring mee! Ik zou zeggen, ga eens een kijkje nemen in beide zalen. Veel succes...

Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik25-1-2008 10:38:33

Mijn schoonbroer heeft zijn feest daar gehouden in 2006 en dat was super! Zij hadden gekozen voor een landenbuffet. Zowel het eten als de bediening verliepen vlekkeloos. Zij hebben daar trouwens ook hun foto's laten trekken.

Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik25-1-2008 10:38:48

Mijn schoonbroer heeft zijn feest daar gehouden in 2006 en dat was super! Zij hadden gekozen voor een landenbuffet. Zowel het eten als de bediening verliepen vlekkeloos. Zij hebben daar trouwens ook hun foto's laten trekken.

Sabine
13-9-2008
 Meld misbruik25-1-2008 11:19:04

Hey Wendy,

ik weet niet wanneer je trouwt, maar wij hadden den Lavaer ook gecontacteerd maar die datum was al niet meer mogelijk (vorig jaar gebeld voor 13/09/2008) Ik zou zeggen, haast je maar

Succes met het zoeken.
Groetjes

Wendy

Meld misbruik25-1-2008 11:25:12

Wij zouden de data's 25/7 en 1/8 in overweging nemen, hebben ook opties erop, tis op vrijdag ook, vrijdagen zijn overal wel nog redelijk vrij.. Maar we twijfelen tussen deze twee zalen... Ook omdat bv de meerderheid van het volk dat we hebben niet superjong is, zou de Lavaaar dan wel iets zijn? tis moderner hè... we weten niet wat kiezen...

sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik25-1-2008 12:18:11

Ik zou de zaal kiezen waar jullie je het best mee voelen.. de mensen zullen er sowieso graag bij zijn , waar het ook plaats vindt. Wij hadden persoonlijk een voorkeur voor het Krekelhof, maar dit ook vooral omdat we veel mensen kennen die er al feesten hebben gehouden en omdat het bij ons thuis 2 straten verder is.. je zou eens moeten kijken wat de voordelen voor jullie zijn van beide zalen en dan proberen een keuze te maken ! Succes!!!

Liesbeth

Meld misbruik26-1-2008 16:22:36

Hangt er vanaf wat je voorkeuren zijn... Wij hebben gekozen voor Den Lavaer. Mijn vader heeft altijd op de Mijnsite van Zolder gewerkt. De setting ademt geschiedenis en heeft invloed gehad op het leven van mijn familie. Dat gaf de zaal dus een extra cachet.

Succes met je keuze!

Marie

Meld misbruik26-1-2008 22:12:16

Wij zijn vorig jaar getrouwd in Den Lavaar en het was echt geweldig. alles was af. de samenwerking met de verantwoordelijke ging zeer vlot en het personeels was echt vriendelijk. ze hebben exclusieve, leuke concepten en kijken echt naar wat de klant wil.

Marie

Meld misbruik26-1-2008 22:12:30

Wij zijn vorig jaar getrouwd in Den Lavaar en het was echt geweldig. alles was af. de samenwerking met de verantwoordelijke ging zeer vlot en het personeels was echt vriendelijk. ze hebben exclusieve, leuke concepten en kijken echt naar wat de klant wil.

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik27-1-2008 12:14:21

Hallo,
Wij hebben eergisteren een personeelsfeest gehad in het Krekelhof. Ik vond het een zeer mooie zaal, het eten was lekker, de bediening was erg vlot en vlug,... . Niks dan goeds te melden eigenlijk!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info