Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie

25-1-2008 10:12:48
Hallo,

Ik ga morgen in Aalst kijken voor bruidslingerie (zowel een bh zonder bandjes voor onder mijn bruidsjurk als een setje voor op de huwelijksreis :)). Iemand tips welke winkels daarvoor interessant zijn? Ik hoop nog wat van de solden te kunnen genieten, maar we zullen zien.

Veel groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 818

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik25-1-2008 11:02:24

Hey!

Das toevallig! Ik ga morgen ook shoppen in Aalst voor mijn lingerie! Ik ga eens bij Corbel gaan kijken (Molenstraat). In de zoutstraat zou ook een goeie winkel zijn maar daar weet ik de naam niet van...
Hopelijk helpt dit?

Groetjes,
Kim

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik25-1-2008 13:39:52

Ik heb net Corbel eens gegoogeld, ga daar ook eens kijken.

Wie weet komen we mekaar wel tegen!

Veel groetjes en bedankt voor de tip,

Tania

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik25-1-2008 14:31:14

dag Tania

Bij "Tiens" lingerie, hebben ze hele sjieke dingen
Het ligt naast het So restaurant, aan het begin van de nieuwstraat

Groetjes
Christel

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik25-1-2008 16:07:45

op de Brusselbaan in Erembodegem (nr. 178) is een hele goeie lingeriewinkel. Het is niet in het centrum, maar het is de moeite om je te verplaatsen. Mijn lingerie komt altijd van daar omdat de service er zo goed is en de kwaliteit. En ze hebben er veel geduld en veel bruidjes over de vloer.

groetjes,

Katia

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik25-1-2008 16:07:56

op de Brusselbaan in Erembodegem (nr. 178) is een hele goeie lingeriewinkel. Het is niet in het centrum, maar het is de moeite om je te verplaatsen. Mijn lingerie komt altijd van daar omdat de service er zo goed is en de kwaliteit. En ze hebben er veel geduld en veel bruidjes over de vloer.

groetjes,

Katia

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik27-1-2008 10:40:46

Hey,

Voor moest er iemand nieuwsgierig zijn: ik heb een setje van Chantelle gekocht bij Corbel voor onder de bruidsjurk (toch 100 euro, maar goed, dat draag je er na ook nog, de bandjes zitten erbij dus het kan als een gewone bh ook).

Bij Granita heb ik dan nog iets leuks gevonden voor de huwelijksreis (ze hebben daar ook wel heel pikante dingen moet ik zeggen, maar goed :), heb toch iets origineels en niet té zelfs nog in solden).

Veel groetjes nog!

Tania

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik28-1-2008 8:10:06

Hey Tania!

OOk om effe te laten weten dat ik ook iets gevonden heb! Ook een setje van Chantelle :-)! Die mevrouw zei dat ze al veel bruidjes had de zaterdag! Blij dat je je zin gevonden hebt!
Groetjes!
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...