Terug naar overzicht
Hey!Das toevallig! Ik ga morgen ook shoppen in Aalst voor mijn lingerie! Ik ga eens bij Corbel gaan kijken (Molenstraat). In de zoutstraat zou ook een goeie winkel zijn maar daar weet ik de naam niet van...Hopelijk helpt dit?Groetjes,Kim
Ik heb net Corbel eens gegoogeld, ga daar ook eens kijken. Wie weet komen we mekaar wel tegen!Veel groetjes en bedankt voor de tip,Tania
dag TaniaBij "Tiens" lingerie, hebben ze hele sjieke dingenHet ligt naast het So restaurant, aan het begin van de nieuwstraatGroetjesChristel
op de Brusselbaan in Erembodegem (nr. 178) is een hele goeie lingeriewinkel. Het is niet in het centrum, maar het is de moeite om je te verplaatsen. Mijn lingerie komt altijd van daar omdat de service er zo goed is en de kwaliteit. En ze hebben er veel geduld en veel bruidjes over de vloer.groetjes,Katia
Hey,Voor moest er iemand nieuwsgierig zijn: ik heb een setje van Chantelle gekocht bij Corbel voor onder de bruidsjurk (toch 100 euro, maar goed, dat draag je er na ook nog, de bandjes zitten erbij dus het kan als een gewone bh ook). Bij Granita heb ik dan nog iets leuks gevonden voor de huwelijksreis (ze hebben daar ook wel heel pikante dingen moet ik zeggen, maar goed :), heb toch iets origineels en niet té zelfs nog in solden). Veel groetjes nog!Tania
Hey Tania!OOk om effe te laten weten dat ik ook iets gevonden heb! Ook een setje van Chantelle :-)! Die mevrouw zei dat ze al veel bruidjes had de zaterdag! Blij dat je je zin gevonden hebt!Groetjes!Kim