Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreislijst

25-1-2008 15:11:29
Hallo Iedereen,

Iemand ervaring/tips voor een huwelijksreislijst? Goede ervaringen? Slechte?

Alvast bedankt voor de info!
Annelies

Annelies
1-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1806

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-1-2008 15:26:35

deze vraag is al een paar keer gesteld op het forum... moet je eens proberen terug te zoeken anders

Annelies
1-2-2008
 Meld misbruik25-1-2008 15:35:56

Heb ik al gedaan... Maar echt concrete organisaties of ervaringen heb ik niet gevonden...

Annelies
1-2-2008
 Meld misbruik25-1-2008 15:36:10

Heb ik al gedaan... Maar echt concrete organisaties of ervaringen heb ik niet gevonden...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-1-2008 16:11:56

uniglobe, spillemaekers

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-1-2008 16:12:09

uniglobe, spillemaekers

anja
5-4-2008
 Meld misbruik25-1-2008 18:42:20

Hallo, Weet nt van vanwaar je afkomstig bent, wijzelf zijn uit Kapellen en hebben onze reis(cruise nr caraïben)in overleg met reisbureau Heidetravel volledig kunnen onderverdelen in bv aankomstcoctail of bijdrage voor excursiedag St Thomas enz...
Wat best leuk is, is dat wij deze dingen niet hoeven te doen, mogen het gestorte bedrag ook gewoon aan de volledige reis of vliegtickets geven, de gasten hebben zowel het gevoel iets waardevols te geven en niet persé geld in een omslag. Via internet of telefonisch mogen zij, indien ze willen dit regelen, krijgen dan een brief met die bepaalde keuze toegestuurd en komen zo niet met lege handen. Wijzelf wonen al 14jaar samen, hebben 34 fantastische zonen, en hebben alles van inboedel...
We vonden dit iets persoonlijk en zien alvast erg uit naar 12 april wanneer de boot ons opwacht.
Veel succes verder, Gr Anja 04.05.08

anja
5-4-2008
 Meld misbruik25-1-2008 18:44:54

Hoi, Hoi, eventjes zeer belangrijke rechtzetting, houden enorm van kinderen, maar met onze 3 ZONEN zijn we echt gelukkig, het hoefden er geen 34 te zijn!!!!

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik27-1-2008 0:01:51

Hoi Annelies,

Ik geloof dat je dit ook kan bij Thomas Cook

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik27-1-2008 10:34:33

Hey,

Wij vonden dit ook eerst een superidee, maar zijn wat ontgoocheld geraakt in Uniglobe (Vilvoorde alleszins, kan mij niet uitspreken over anderen). Uniglobe biedt huwelijksreislijsten aan, dus ik was eens gaan informeren, ook al per mail voor een prijsofferte van een idee voor een reis. Een prijsofferte konden ze mij niet geven, omdat de nieuwe brochures er toen nog niet waren (wat ik wel kon begrijpen), maar een offerte op basis van de prijzen van 2007 kreeg ik ook niet. Verder hadden ze nog nooit zo'n huwelijksreislijst gedaan, en een heleboel dingen waar ik naar vroeg (zoals wanneer alles nu precies moet betaald zijn ed) konden ze geen antwoord op geven. Er werd mij dan beloofd dat ze dit allemaal zouden doormailen eens de brochures er waren, maar ik heb er nooit meer iets van gehoord. Toch wel erg jammer vond ik. Omdat we ondertussen bouwplannen hebben, zijn we dan afgestapt van de huwelijksreislijst, en hebben we gewoon onze reis geboekt via Rantour (waar we wel supertevreden zijn trouwens). Ik vind het nog altijd een leuk idee voor een lijst, alleen is het voor ons nogal tegengevallen bij Uniglobe...

Groetjes,

Tania

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-1-2008 14:23:25

wij hebben indentiek hetzelfde meegemaakt bij uniglobe. wel een andere..

dorien

Meld misbruik17-2-2008 10:52:40

Wij ook naar Uniglobe Mechelen geweest; 1. geen fatsoenlijke uitleg gekregen over onze gekozen bestemmingen, 2; mevrouw kende zelf blijkbaar het systeem niet echt, we moesten het eerst zelf eruit sleuren bijna, 3; naar thomas cook gegaan en daar waren de reizen (met zelfde vliegmaatschappij enzo) veel goedkoper en mensen waren vriendelijker. ook mogelijkheid om daar zo'n reislijst vast te leggen!
maar als je alles al hebt van meubels,... kan je beter zo'n lijstje leggen of rekeningnr. op uitnodiging zetten.

succes!

Annelies
1-2-2008
 Meld misbruik17-2-2008 15:42:21

Wij zijn ondertussen naar les continents insolites geweest. Heel fijn ontvangen, gerichte vragen gekregen en een reislijst is daar absoluut geen probleem. Nu enkel nog de offerte afwachten...dat nam volgens haar zo'n 10 dagen in beslag. Ben benieuwd. Ondertussen ook naar 1001listes.be gemaild maar na 1 week nog geen antwoord gekregen... dit wekt niet echt vertrouwen op!
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums