Terug naar overzicht
Toen wij aan het rondkijken waren naar een zaal was er één zaal die tijdens alle flessen apart aanrekende. Om ons toch een idee te geven van wat het zou kosten gaf hij volgende schattingen:receptie: halve fles ppdiner: rood 1/3e fles pp, wit ook 1/3 fles pp. grtjsEvi
Hey,Ik zo sowieso steeds 1/2 fles rekenen per persoon. Zowel receptie als diner.Groetjes, Katrien
Ik weet hoe moeilijk dit is om in te schatten! Heb zelf voor het huwelijk weinig mensen gehad die mij daar een antwoord konden op geven. Ik denk dat Evi wel in de juiste grootteorde denkt. Je moet ervan uitgaan dat er zoiezo mensen zijn die niet drinken (is toch het geval bij de BOB's van mijn vrienden, plus dat er veel zwangeren waren...) en een aantal mensen die toch vrij veel drinken. Echter, op een trouwfeest komen ze maar een beperkt aantal keer rond. Zo gaan ze bij de voorpla maximaal 2 keer rond met de witte wijn. Dat is maximaal 2 glazen pp. Daarna schakelen ze al over op rode wijn. Ook daar weer hetzelfde want... ze mogen nie te laat zijn met de dessert om het dansfeest op tijd te laten starten. Uiteindelijk valt het dus wel mee. Maar, houdt er inderdaad rekening mee dat je liever te veel heb dan te weinig!!Veel succes ermee!!Lobke.