Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Cathy...tafelthema: film

25-1-2008 16:57:02
Hee Cathy, wij gaan ook werken met films en bijhorende filmmuziek. Maar dit komt echter nergens anders terug. Wij vonden het gewoon voor ons heel toepasselijk, het is niet omdat je voor de tafel een thema gebruikt dat je daarom je ganse feest moet schikken naar dat thema, alle dat denk ik toch niet hoor! Je doet zelf wat je wil, maar het lijkt me nogal ingewikkeld om je feest een volledig filmthema te geven...
groetjes, sofie

Sofie
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 503

Cathy
21-6-2008
 Meld misbruik28-1-2008 12:46:09

Sofie,

Ik vond het ook al 'moeilijk' om iets te vinden voor de uitnodigingen ivm film, de familie kijkt nu al raar als ik spreek over vuurrode en zwarte uitnodigingen :) dus als ik een filmticket zou geven,denken ze wsl helemaal dat we gek geworden zijn.
En wanneer trouwen jullie? Je mag altijd mailen naar danybosmans@hotmail.com kan ik eens met een collegabruidje praten en ideeën uitwisselen.
Nog veel succes met de voorbereidingen!!!
Groetjes Cathy
21/06/08

Veronique
6-6-2008
 Meld misbruik28-1-2008 21:26:50

Hey,

je kan je uitnodigingen ook maken in de vorm van een oude filmaffiche .
Ken zelf zo iemand die dit gedaan heeft toen ze trouwde.
Wijzelf doen dit ook , ik moet wel zeggen de meeste vinden het toch wel tof , is eens iets anders voor te ontvangen .

groetjes,
Vero

Veronique
6-6-2008
 Meld misbruik28-1-2008 21:27:03

Hey,

je kan je uitnodigingen ook maken in de vorm van een oude filmaffiche .
Ken zelf zo iemand die dit gedaan heeft toen ze trouwde.
Wijzelf doen dit ook , ik moet wel zeggen de meeste vinden het toch wel tof , is eens iets anders voor te ontvangen .

groetjes,
Vero

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...