Terug naar overzicht
Hey Magali,Mijn intrede is op Conquest of Paradise, van Vangelis. Het is wel in de Kerk, maar is helemaal niet religieus getint (vind ik). Het lied heeft een gewoonweg prachtig instrumentaal refrein...veel succes nogwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl xxx
HalloIk ben katia(Zangeres van akoestisch duo K's Double TrackAlle info op onze sitewww.ks-closed.com Speciale huwelijkslijst op aanvraag,alsook een demoGroetjes
Hey Magali,Voor jullie ook nen dikke proficiat met jullie voorgenomen huwelijk!!!Ik weet natuurlijk niet welke smaak van muziek jij hebt,maar "ZIJ" van Marci Borsato vind ik persoonlijk schitterend en heel gepast voor als je de kerk binnen komt!!! Vooral omdat dit gezongen word door een man,voor een vrouw en jij op dit moment toch echt wel in het middelpunt van de belangstelling staat :-)Maar das natuurlijk mijn persoonlijke mening hé...Groetjes Ann
Ik kom binnen op de intro van november rain-guns 'n roses... En in de kerk dan nog. Helemaal niet religieus (zou ik ook niet willen) maar wel super mooi!