Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen andere kleur dan jurk

26-1-2008 20:57:25
Hey bruidjes, ik zit met een zwaar dilemma. 25 febr moet ik voor mijn eerste pasbeurt gaan en dan moet ik de schoenen die ik zal dragen al bij hebben (voor de hoogte van de hak).
Dus ik moet stilaan beginnen rond zien...
Ik weet al dat ik een open sandaaltje wil (kan ik nadien nog aandoen) maar ik had graag iets in zilver of warm grijs metallic (ik weet niet hoe die kleur heet, maar jullie weten wel wat ik bedoel he?). Dit is donkerder dan mijn jurk want die is ivoor.
Nu had ik al eens naar mijn bruidswinkel (Lilian Claes) gebeld om te vragen of zij vonden of dat kon of niet en de verkoopster die ik aan de lijn had, was daar totààl niet over te spreken. Ik moest schoenen in dezelfde kleur nemen, anders zou het echt geen zicht zijn...
Dat was natuurlijk niet wat ik wilde horen...
Zijn er nog bruidjes die een andere kleur van schoenen gekozen hebben?
Of wat vinden jullie er van?
Mijn jurk is wel vrij speciaal (bouton d'or van Cymbeline) dus er moet volgens mij geen te klassieke schoen onder..

Alvast bedankt voor jullie raad!!!

Groetjes, Tina
09/08/2008

tina
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1888

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik26-1-2008 21:53:30

Hey Tina!

Mijn schoenen zijn in dezelfde kleur als mijn jurk, omdat dat inderdaad het mooiste is ...
Maar als je schoenen neemt in een kleur die heel goed passen bij de kleur van je jurk en dan nog een ander accessoire neemt in diezelfde kleur, is dat geen probleem, denk ik.
Je kan ook ivoorkleurige schoenen nemen en die na je trouw laten herspuiten in een andere kleur (bij mijn schoenen gaat dit bijvoorbeeld).

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik26-1-2008 22:39:24

Een vriendin van me is getrouwd in een ivoorkleurige jurk met daaronder donkeroranje sandalen met kleine groene accentjes. Haar sandalen stonden prachtig onder haar jurk!

Ik heb een gekleurde jurk en heb daarstraks in de winkel de bediende echt moeten verplichten van donkere schoenen uit te halen (zij vond ook dat je onder een bruidsjurk schoenen van dezelfde kleur (of de kleur zo dicht mogelijk benaderend, maar zeker niet donker) moest aandoen.
Ik kan je verzekeren: die schoenen stonden me voor geen meter. De schoenen die ze op ons aandringen met tegenzin gaan halen was, stonden daarentegen prachtig onder het kleed!

christine
10-9-2008
 Meld misbruik27-1-2008 0:13:29

Hey Tina, ik snap niet goed waar die zo moeilijk over doen, toen ik mijn kleed ging passen, hebben ze mij spontaan gevraagd of ik een hoge of lage hak wou en zo'n schoenen gegeven om bij het kleed te passen, ik heb die schoenen niet gekocht en die deden daar helemaal niet moeilijk over!! Op die manier heb je nog kans om in de nieuwe collectie zelf schoenen te gaan kiezen.

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik27-1-2008 10:54:58

Mijn zus had bruine schoenen met open tip aan onder haar gebroken wit trouwkleed. (niemand heeft dat opgemerkt)
Nadien kon ze de schoenen nog dragen.
Je moet nemen wat je zelf wil, je niets laten opleggen.

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik27-1-2008 12:56:44

Ik zou niet weten waarom dat niet zou gaan. Volgens mij zegt die verkoopster dat omdat zij wss niets liever hebben dan dat je bij hen schoenen koopt.

sara

Meld misbruik27-1-2008 13:14:34

Mijn jurk is framboise (linea raffaelli). In de winkel wilden ze mij ook dure schoenen aansmeren. Ik heb in de solden een paar schoenen gekocht van het merk dat ik anders ook draag. Schoenverf gekocht in de Gouden Pluim (Vrijdagsmarkt, Gent). Ik heb ze vorig weekend dus zilver geverfd en het resultaat mag er echt zijn! Bijna niet te zien dat ze ooit een andere kleur hadden en t heeft mij 90 euro gekost ipv 180 euro (in de bruidswinkel). Na de trouw laat ik ze zwart kleuren en dan draag ik ze volgende zomer gewoon door.
Mijn jurk en schoenen zijn dus ook niet van dezelfde kleur! Niets van aantrekken dus, gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik28-1-2008 8:50:55

Hey Tina

De laatste bruidswinkel die ik deed om schoenen te zoeken was er niet over te spreken dat ik open schoenen wilde "dat staat niet onder een trouwkleed" kreeg ik als antwoord.
Ik vind dat die mensen voorzichtig mogen zeggen dat dat niet echt gebruikelijk is en je kunnen adviseren, maar soms is men echt wel bruut.
Ik heb daar gesloten ivoren schoenen gepast, maar dat was helemaal mijn ding niet.
ik ga dus voor open schoenen. De bruidswinkel waar ik mijn jurk kocht heeft mij een staaltje van de stof meegegeven en mij gezegd dat ik zeker niet lichter dan de jurk mocht gaan. Donkerder was geenenkel probleem.
Als je een open tip aan doet kan je volgens mij heel veel soorten schoenen aandoen. Met een gesloten tip moet de keur echt wel bij je jurk passen (volgens mij hoeft die echter niet dezelfde te zijn).

groetjes
ellen
21-06-08

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik29-1-2008 10:02:31

hallo tina
even geheel terzijde wat de schoenen betreft, maar gewoon even om te zeggen dat je een prachtige jurk hebt gekozen!

D
8-8-2008
 Meld misbruik29-1-2008 14:13:01

Hoi,

ikdenk dat je vooral zelf je goesting moet doen.
Zeker als je een jurk van cymbelline hebt, kan je wel wat specialer uit de hoek komen!
Ikzelf heb ook een jurk van Cymbelline, (een zwarte) en kies ook voor open schoenen, want in de zomer kan ik er echt niet tegen om gesloten schoenen te dragen.
Ik wilde heel graag glitter schoenen, maar dat heb ik wijselijk gelaten, daar mijn tiara al zo fel is. Maar omdat ik het niet kon laten heb ik dan wel weer voor laquer schoenen gekozen (zo blinken ze toch een beetje)

Groetjes

Veronique
30-8-2008
 Meld misbruik12-2-2008 12:23:56

Vreemd dat ze zo reageerden bij Lilian Claes. Ook ik heb daar een ivoorkleurige jurk gekocht en ze hebben mij daar zelf open zilveren sandaaltjes met strass op getoond voor bij mijn kleed.
Heb mijn trouwschoenen wel ergens anders gekocht. Ik hoop nu dat ze bij het kleed passen (heb immers geen stuk stof meegekregen om te vergelijken).

groetjes

tina
5-7-2008
 Meld misbruik18-2-2008 22:48:45

Bedankt iedereen voor jullie reacties.
Ik ben zaterdag mijn schoenen gaan kopen. En... ik ben voor zilveren sandaaltjes gegaan! Ze zijn prachtig!!! (voor geïntereseerden: BeOriginal punt be, model Odas.) Volgende maandag moet ik mijn kleedje de eerste keer gaan passen, mét schoenen, mét bruidslingerie en mét accessoires!! Ik kijk er naar uit!

Groetjes, Tina

griet
22-5-2009
 Meld misbruik30-1-2009 18:34:36

dag tina, het is nu al een jaar geleden. Maar heb nu hetzelfde kleedje gekocht. Maar heb het enkel nog maar gezien in het rood. Kan jij mij zeggen als het kleedje licht ivoor of donker ivoor is? Ik moet ook nog schoenen zoeken en lingerie ... Heb jij ergens foto's van je kleedje op het internet staan?

tina
5-7-2008
 Meld misbruik1-2-2009 15:11:04

Dag Griet,

Het is een prachtig kleedje he!
De kleur is eerder licht ivoor. Als je me je emailadres geeft dan zal ik een paar foto's mailen.
Ik heb trouwens een maand voor de trouw andere schoenen gekocht! Ivoorkleurige pumps in lacqée. Ze waren heel mooi! M'n zilveren sandaaltjes had ik mee als reservepaar, maar ik heb ze niet gedragen...

Groetjes Tina
(bijna 6 maanden getrouwd)

tina
5-7-2008
 Meld misbruik1-2-2009 15:24:22

Griet, je moet je emailadres niet sturen want er staan inderdaad foto's van op internet.... Dit is de link:
http://picasaweb.google.com/KoenenTinaLuyckx
(dit zijn alle amateurfoto's van onze trouw, gemaakt door vrienden en familie)

Groetjes, Tina

griet
22-5-2009
 Meld misbruik8-2-2009 23:30:15

enorm bedankt voor de website door te sturen.Je was enorm mooi!!! prachtig kleed!!! Mijn schoentjes ga ik wel vinden!! Mijn vriend is ook groot en ga op zoek gaan naar hoge hakken ( het is nu toch net de mode) Nog eens enorm bedankt voor de foto's . Groeten Griet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...