Terug naar overzicht
Hoi, ik mijn zoektocht naar een zaal, ben ik Maydoncken uit Nijlen tegengekomen. Een vriendin van me heeft daar haar feest gehouden: het is daar geen grand chique, het is meer een gezellige plek. Het hangt er vanaf wat je graag wil. Succes! Hun website is www.maydoncken.be
BesteHebben jullie nog een dj nodig?Kijk dan even op www.partylighting.be Groetjes
al een keer gaan horen in den Bargli (zwitsers restaurant) want die hebben een zaaltje. ik ken ook iemand die haar trouwfeest daar gehouden heeft.groetjes
Leuk iemand uit de buurt tegen te komen op t forum! Ik weet niet wanneer jullie trouwen, maar de Beemden heeft een tent waar ze huwelijksfeesten organiseren. Tis echt supergoed en supermooie locatie! De tent wordt aangepast naargelang het aantal genodigden. Jammer dat het op onze dag al vol was. Wij hebben nu gekozen voor den moor in Broechem! Supervriendelijke mensen!Succes nog!
Inderdaad leuk om iemand te zien uit de omgeving van Nijlen.Wij trouwen in Feestzaal Familia in Nijlen. Leuke en gezellige zaal, niet te groot en mooie omgeving en absoluut niet duur. Ook de catering is er volledig af, zonder te chique te zijn, en de prijzen zijn democratisch.Ze hebben er ook een DJ ter beschikking die absoluut niet duur is en speelt met vaste prijs tot het einde van je feest.www.familia-nijlen.be Hopelijk ben je er iets mee.Groetjes,Jill